, echt heeeeeel moooi. Wij zaten in het P.P. Erawan resort, waar we nog een soort van klein orkaantje hadden
, palmbomen die naar beneden kwamen zetten enzo..In Khao Sok hebben we echt midden in de jungele gezeten in cottages die pal aan de rivier zaten, zoooooooooooooooo mooi!! Dat was echt een gouden stekkie ook.
Dat zou best wel eens kunnen Doree van die data;s
Ik doe ook mijn Lonely's niet weg
.. Vind het echt een aandenken!! Bij de Joho Company heb ik trouwens mijn LP ook wel goedkoop kunnen halen
. Ik heb op een plaatselijke boekenmarkt nog wat boeken gekocht, had niet op schiphol gekocht ivm een over-bom-volle rugzak
, heb bijvoorbeeld 'Echte mannen eten geen kaas' daar gewoon gekocht voor een prikkie
!!
... En ook wij hebben de kleurigste kikkers gezien (lieten nogal een raar slijmerig spoor achter) en slangen, enorme schitterende vlinders!! De spin is uiteindelijk weggehaald door de 'manager'... die later werd omgedoopt tot 'spiderman'
..
De trein vertrok idd wel een stuk later haha. En hij wilde een paar keer vertrekken en reed dan weer terug, wij snapten er niks van waarom dat was
).