Vannacht zijn we teruggekomen van een heerlijke vakantie in Portugal.

Elke dag mooi weer gehad en een temerpatuur van rond de 30 graden. De stranden waren leuk, mooie hoge golven, wel koud water.
Cascais is een geweldige plaats met veel leuke restaurantjes en barretjes. Toevallig was er in de week van 21 augustus tot 30 augustus een festival, het feest van de zee. Er was dus 's avonds muziek, kraampjes en vuurwerk. Dat gaf het nog meer sfeer.
We zijn in Sintra geweest, het was een pleuris eind lopen naar het kasteel en naar het paleis, maar absoluut de moeite waard! Overigens ook een geweldig mooi uitzicht over het landschap en de zee.
Lissabon is een prachtige stad. Vooral de combinatie tussen modern en de oudheid sprak me heel erg aan. Veel gedaan en gezien.
Cabo da Roca is erg mooi. Toen wij er waren was het wel bewolkt, desondanks toch een mooi uitzicht.
We zijn nog een dagje naar de Algarve geweest. Albufeira, verschrikkelijk. Ik ben echt zo blij dat we daar niet naar toe zijn gegaan. Allemaal hutje mutje op het strand, overal Nederlanders en Engelsen. Ontzettend toeristisch. Lagos vond ik leuker, mooie haven, leuk plein met terrasjes. Al een stuk minder toeristisch.
Kortom, het was een top vakantie en zeker een aanrader!!