hoe overleven jullie een lange vlucht??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: hoe overleven jullie een lange vlucht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 01:16

Lijkt me idd zonde om daar je reis vanaf te laten hangen.
Ik heb vandaag een vlucht van 8 uur achter de rug maar met een uitgebreid entertainment systeem waardoor ik niet eens tijd heb gehad om te slapen. :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 01:19

Ik ga niet meer zo lang vliegen, vond 11 uur in het vliegtuig vreselijk! Mijn tijd gedood met tv kijken, kaarten en mensen kijken. Heb niet kunnen slapen omdat in het middenpad zat en nergens lekker tegen aan kon hangen.
Verder dan 3 uur kom ik niet, dat kan ik nog volhouden haahhaha

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 01:22

Ik ga vandezomer naar Maleisie, heen 12 uur, terug geloof ik 13 uur.... Pfffffffffffff ik vond 3 uur al vet lang naar Portugal!! Kreeg voor mijn gevoel gewoon doorzitplekken := .
Ben benieuwd hoe ik dit ga doen, neem denk ik maar gewoon een Temazepammetje mee ofso...

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:49

Ik heb 2 keer naast een rookverslaafde gezeten, en wat is dat irritant :=
De een had niet zo beste longen meer en bleef maar hoesten, de ander zat constant te trillen en aan een soort blaas ding te blazen, zal wel iets met nicotine in zitten.

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:07

Op de vluchten die ik gemaakt heb naar Miami ( met overstap in Zurich). Ging ik alijd bij het gangpad zitten. Zo kun je af en toe lekker je benen strekken. Goed boek mee en als je mazzel heb zit je naast iemand waar je leuke gesprekken mee kunt voeren. Zo heb ik nu een goede vriend van mij leren kennen in het vliegtuig.
Slapen doe ik altijd slecht in het vliegtuig, of je moet een supersaaie film uitkiezen dan wil het ook wel haha. Ik ben een roker maar ik heb er nooit last van geahd in een vliegtuig..

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:09

ik ga in 2 weken weer richting NL en dat is een 20 uur durende vlucht. Met kleine tv voor me met diverse channels, een slaaptablet en boeken/magazines zie ik er nog steeds tegenop... ben druk bezig dingen te bedenken wat ik nu allemaal onderweg ga doen om mezelf bezig te houden, maar echt onwijs handig dit topic!

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:39

heb van de week een reiskussenvariant van mn eigen kussen (zo'n silvana nekkussen) gekocht. Die gaat mooi mee het vliegtuig in! Neem toch nooit zoveel handbagage mee, dus kan mooi in mn tas.

@classiclife, Aussi is helemaal end vliegen ja! (oeps sorry, geef je niet echt goede moed he....) Vriendin van mij is vorige week terug gekomen uit Adelaide en die vond het overigens erg meevallen, dus daar houd ik me maar aan vast....

rooszszsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:41

Lange of korte vlucht altijd de psp mee!!!! Hahaha lekker verslaafd de hele vlucht spelletjes spelen, dan sta je zo weer aan de grond!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:15

Ik ben vorig jaar naar Amerika geweest, ook 8/9 uur vliegen en ik heb me heerlijk vermaakt met een boek. Ben sowieso een lezer en ik kan me helemaal verliezen in een boekje.
Op de terugweg werd er een film gedraait en heb ik ook weer een boek gelezen, heerlijk vind ik dat :j
Ben overigens jaloers op mensen die kunnen slapen in het vliegtuig of in de auto, dat kan ik absoluut niet :n

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:03

De heenvlucht ging nog wel, een beetje films gekeken in het scherm voor me, gelezen, geslapen enz. Maar terug was een ramp. Zater hutje op mutje, met een scherm ergens vooraan wat niet zo groot was. Kon niet slapen, en dan is 10 uur vliegen erg saai! Plus dan een nacht gemist dus had een flink jetlag...

ow ja en een psp mee :D

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:26

ik ben es in mn eentje naar australie gevlogen waarbij ik nogal een slecht ticket had en 14 uur de tijd had om over te stappen :') ik heb in het vliegtuig toen wat filmpjes gekeken (was wat? 14 uur naar singapore?)je kon ze zelf kiezen en waren allemaal recent in de bios geweest naast me zat een mevrouw met een enorme stapel libelles die ze telkens aan mij door gaf... over stappen dat duurde lang... gelukkig is singapore een tranfer airport en hadden ze bioscoop en je kon douchen enzo maar ja toen ik die 14 uur verder was had ik nog 8 uur vliegen te gaan :') ik dacht ook nog dat ik een ex van me zag op singapore (wat best had gekund hij zat in een band en tja... japan is gek op emos dus....) maar goed jongen hele airport over gevolgd maar t was m niet... uiteindelijk dan in Australie moest ik mee voor een controle van mn koffer lekker zon onbekende door mn strings :') duurde het nog een uur langer

maar goed ik moet zeggen dat het me niet eens tegen is gevallen....... nou ben ik nog al een ukkepuk dus kan ik me makkelijk opvouwen op zon stoel en slapen voorde rest heb ik gewoon 3 films gekeken en spelletjes gedaan wat ook kon op dat tvtje.... k had nog wat tijdschriften mee enzo

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 12:51

Ik vlieg over een paar weekjes naar Australië, dus zal een lange vlucht worden.. := !
Voordeel is dat we half 10 's avonds gaan vliegen, misschien slaap ik dan nog wat uurtjes..
Dan 5 uurtjes op Singapore rondwandelen en dan nog doorvliegen naar Perth..
Waar we dan om half 1 's nachts aankomen..
Kortom, zal een lange reis worden, ben nu al m'n ipod aan het volgooien met muziek, boeken en tijdschriften aan het verzamelen, nekkussentje en klein dekentje.. En verder hoop ik maar dat ik veel slaap.
En tja, als je je instelt op zo'n lange vlucht, valt het misschien wel mee :+ :Y)

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 13:07

hey leuke maaaike wat ga je in perth/oz doen?

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 13:11

Lid worden van de 'Mile high club'

:D

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 13:11

Familie woont in WA, dus ga op familiebezoek! We blijven eerst een aantal dagen in Perth (stad bekijken en bijkomen van de vlucht) en dan rijden we naar de plaats waar zij wonen.
Verder willen we nog wel wat van de omgeving zien natuurlijk, wat/hoe precies weten we nog niet..
Het is zoooo groot :+

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:47

is inderdaad erg groot hier :D
ik ga naar NL voor familiebezoek, ben er al 2 jaar niet geweest dus ben erg benieuwd of er wat is verandert