Turkije 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:34

__Nathalie__ schreef:
dat is grappig!!

was het wat pepperlove??? :D hoogseizoen betaal je je inderdaad scheel pff. was een rib uit mn lijf!

Ja het was echt super mooi, die hotels zijn zo luxe en all-in.. ook wel lekker ik hou niet van stress op vakantie :Y)
wat wel jammer was is dat de shows e.d nog binnen werden gehouden.. was sávonds nog te koud om buiten te zitten terwijl ze een hele mooie "show-arena" hebben..

wij hebben dit jaar 600euro pp betaald, en vorig jaar 1100 pp :x

ben verder nog nooit op een andere plek in Turkije geweest.. alleen 2 jaar in Lara. wil volgend jaar denk ik toch ook wel ergens anders heen. leuk topic dit :D

L_iek

Re: Turkije 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:38

Niemand die naar Alanya gaat?

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:39

Ik ben een week geleden naar Antalya, lara geweest in het titanic resort :+: Het was echt geweldig. Super mooi hotel met elke avonds shows ed. Alleen jammer dat het weer soms wat tegen viel :)

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 19:31

Titanic is gaaf hè :) ben ik ook geweest, mijn ex werkt daar...als je veel in de lounge bent geweest, heb je 'm vast wel gezien :D

Lara valt trouwens best mee qua saaiheid, het hangt er een beetje vanaf in welk gedeelte je bent. Het hotel-gedeelte valt niks te bleven, maar in de woonwijken richting Antalya-centrum is het best te doen :)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 19:36

Mijn oma en tante zijn in Alanya geweest en wij komen altijd in Antalya voor het vliegveld haha

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 19:38

PePpeRL0vE schreef:
__Nathalie__ schreef:
dat is grappig!!

was het wat pepperlove??? :D hoogseizoen betaal je je inderdaad scheel pff. was een rib uit mn lijf!

Ja het was echt super mooi, die hotels zijn zo luxe en all-in.. ook wel lekker ik hou niet van stress op vakantie :Y)
wat wel jammer was is dat de shows e.d nog binnen werden gehouden.. was sávonds nog te koud om buiten te zitten terwijl ze een hele mooie "show-arena" hebben..

wij hebben dit jaar 600euro pp betaald, en vorig jaar 1100 pp :x

ben verder nog nooit op een andere plek in Turkije geweest.. alleen 2 jaar in Lara. wil volgend jaar denk ik toch ook wel ergens anders heen. leuk topic dit :D

goed vooruit zicht dus :D
Hoe waren de kamers? mooie badkamer? zat je voor of achter? ik hoop dat we voor komen richting zee :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:35

Ik krijg trouwens wel echt een vakantiegevoel van dit topic :=

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:57

die heb ik al vanaf dat ik heb besproken in februari! mijn moeder gaat al over 8 weken!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 22:06

Haha snap ik :P
Mja wij moeten nog boeken dus daar kan het niet aan liggen :+

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:47

Yoline schreef:
Titanic is gaaf hè :) ben ik ook geweest, mijn ex werkt daar...als je veel in de lounge bent geweest, heb je 'm vast wel gezien :D

Lara valt trouwens best mee qua saaiheid, het hangt er een beetje vanaf in welk gedeelte je bent. Het hotel-gedeelte valt niks te bleven, maar in de woonwijken richting Antalya-centrum is het best te doen :)

Echt? Ik ben er regelmatig geweest, hoe ziet hij er uit :P

oooh ik wil weer terug als ik al die leuke verhalen lees :+:

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:50

L_iek schreef:
Niemand die naar Alanya gaat?

14 tot 28 juli :j

Ik had in het vorig Alanya/Turkije topic ook gereageerd.
De plannen zijn helaas wat gewijzigd.

We hadden deze reis met een bevriend stelletje geboekt, maar die zijn helaas uit elkaar.
Dus nu gaan we met zijn tweetjes op vakantie!
Ben benieuwd of mijn vriend 15 dagen strand uithoudt :+

Hollando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 00:12

ik ga wss ook naar turkije heen di jaar.
ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me zoooo mooi
ik heb echt een fasinati voor het land en ik wil de aal ook graag leren, dar ben ik nu bezig.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 08:23

Widner schreef:

Hmm da's nog best lastig beschrijven :D
Hij is niet heel lang, wel slank & gespierd, mooi koppie met donker haar en bruine ogen :+: (goh...haha), z'n haar zit altijd perfect omhoog in een soort kuif, en hij heeft een ieniemienie matje in z'n nek (vind dat nooit zo, maar hij kon het hebben). Hij werkt meestal vanaf 16.00 of 18.00 in de bediening, en later achter de bar...
Je moet 'm wel gezien hebben :D al dan niet bewust. Personeel is daar echt tof trouwens, maar de laatste maanden zijn er veel weggegaan vanwege geruzie onder & met de leidinggevenden.

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 09:24

__Nathalie__ schreef:
goed vooruit zicht dus :D
Hoe waren de kamers? mooie badkamer? zat je voor of achter? ik hoop dat we voor komen richting zee :D

Nou wij zaten aan de achterkant (of voorkant iig niet de zee kant :D ). Opzich wel jammer want dan had je geen zon op het balkon..
Wij hebben dit jaar op alles bezuinigd, en zouden kijken wat we dan zouden krijgen..

Kamers zijn mooi, schoon, bedden liggen heerlijk (vind ik maar ik slaap overal :Y) ) en de badkamer is echt prima fijne douche en alles is gewoon schoon Dat is ook wel belangrijk..
Verder word je kamer gewoon iedere dag opgeruimd en minibar ( :D ) weer gevuld

Ik zal zo even een foto van de kamer opzoeken

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 12:16

Ja wij hebben ook bezuinigd door niet bij te betalen voor zee zicht vond de vakantie al duur zat! maar hoop toch aan de zeekant te komen!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 12:46

Hollando schreef:
ik ga wss ook naar turkije heen di jaar.
ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me zoooo mooi
ik heb echt een fasinati voor het land en ik wil de aal ook graag leren, dar ben ik nu bezig.

Ben ook bezig met de taal. Hoe leer jij het?

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 14:41

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:55

Yoline schreef:
Widner schreef:

Hmm da's nog best lastig beschrijven :D
Hij is niet heel lang, wel slank & gespierd, mooi koppie met donker haar en bruine ogen :+: (goh...haha), z'n haar zit altijd perfect omhoog in een soort kuif, en hij heeft een ieniemienie matje in z'n nek (vind dat nooit zo, maar hij kon het hebben). Hij werkt meestal vanaf 16.00 of 18.00 in de bediening, en later achter de bar...
Je moet 'm wel gezien hebben :D al dan niet bewust. Personeel is daar echt tof trouwens, maar de laatste maanden zijn er veel weggegaan vanwege geruzie onder & met de leidinggevenden.

Hahah klinkt goed :D
ik denk dat ik hem wel gezien heb, maar ik weet niet of ik de goede voor me heb. Ik heb de obers natuurlijk wel goed in de gaten gehouden :D Ik vond de mensen er echt super aardig en leuk!
Mag ik vragen hoe het je vriend is geworden? Woon je in Turkije? :o

Het ziet er echt supermooi uit zeg! Jaloers :+:

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:23

Ik heb 'm leren kennen toen ik daar in het hotel zat :D beetje cliché, maar ach. Was totaaaal niet op zoek, had een beetje oogkleppen op geloof ik, haha. Maar hij bleef maar leuk & lief doen, en toen was ik om... Ben later nog teruggeweest en het klikte zo geweldig. Vind het nog steeds moeilijk om het een naam te geven, want ja, zo veel tijd hebben we niet gehad en je woont wel ff 2500 km uit elkaar...maar 'relatie' dekt de lading op emotioneel gebied wel ;) Ik kon het alleen echt niet meer...als je verliefd bent wil je bij elkaar zijn, en dat gaat op die manier een beetje moeilijk. Heb dus voor mezelf gekozen en er een punt achter gezet. Maar makkelijk was anders!

Maar beschrijf eens een paar obers die je goed in de gaten hebt gehouden :D ben benieuwd wie ik er nog van ken. Ik vond zijn collega's ook altijd erg tof. Sowieso zaten wij er tussen allemaal voetballers en bejaarden, dus aandacht kregen we wel :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:24

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:25

Amy77 schreef:
Nell_ schreef:
Over 2 weken vlieg ik naar Turkijke! (Bodrum) De eerste keer vliegen voor mij :+ Heb er super veel zin in!!

Spannend Nell :) Waar verblijf je? Gumbet ook, of in Bodrum zelf? Grote kans dat we elkaar dan nog net tegen zullen komen, hahaha..ik ga alleen 3 juni weer naar huis.
Veel plezier!

nee, wij verblijven gewoon in Bodrum zelf! In het hotel kadikale resort of zoiets heet heet :+

Over 12 daagjes is het zo ver!! :D

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:54

Yoline schreef:
Ik heb 'm leren kennen toen ik daar in het hotel zat :D beetje cliché, maar ach. Was totaaaal niet op zoek, had een beetje oogkleppen op geloof ik, haha. Maar hij bleef maar leuk & lief doen, en toen was ik om... Ben later nog teruggeweest en het klikte zo geweldig. Vind het nog steeds moeilijk om het een naam te geven, want ja, zo veel tijd hebben we niet gehad en je woont wel ff 2500 km uit elkaar...maar 'relatie' dekt de lading op emotioneel gebied wel ;) Ik kon het alleen echt niet meer...als je verliefd bent wil je bij elkaar zijn, en dat gaat op die manier een beetje moeilijk. Heb dus voor mezelf gekozen en er een punt achter gezet. Maar makkelijk was anders!

Maar beschrijf eens een paar obers die je goed in de gaten hebt gehouden :D ben benieuwd wie ik er nog van ken. Ik vond zijn collega's ook altijd erg tof. Sowieso zaten wij er tussen allemaal voetballers en bejaarden, dus aandacht kregen we wel :D

achh wat een mooi verhaal :+:
echt jammer dat het zo is gegaan, maar het is wel logisch dat het heel moeilijk vol te houden is als je zo ver uit elkaar woont...

Even denken hoor haha. Ik kan me er nog wel paar goed herindere.Er was een ober met een matje die vaak bij de bar bij het theater buiten stond en savonds bij de lounge. Hij was best groot en breed.

En er was een ober bij het bufft en savonds vaak bij de bar buiten die heel leuk was. Er was ook zo een meisje die met hem op de foto ging haha. Best klein met een klein matje en hij leek een heeeeel klein beetje op Valerio :D En ook was er nog eentje met iets lichter haar die altijd ijsjes moest scheppen ook met ook met een matje, hij was best jong volgens mij, die was ook erruug leuk haha.

Len je trouwens het animatie team daar?

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:42

Ik ga je wel ff een foto sturen van die van mij :Y)

Groot en breed, hmm...met soort van baardje, altijd in pak, beetje oud? Leuk van veraf, minder van dichtbij? :)) ken er wel veel, maar beschrijven is echt heel lastig...

Animatieteam konden we wel onwijs mee lachen. Die blonde jongen vond ik een beetje onnozel maar wel aardig. Die met dat donkere, halflange haar had wel iets, maar dat vond ie zelf ook geloof ik :') als het natuurlijk nog dezelfde mensen zijn...

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:59

Yoline schreef:
Ik ga je wel ff een foto sturen van die van mij :Y)

Groot en breed, hmm...met soort van baardje, altijd in pak, beetje oud? Leuk van veraf, minder van dichtbij? :)) ken er wel veel, maar beschrijven is echt heel lastig...

Animatieteam konden we wel onwijs mee lachen. Die blonde jongen vond ik een beetje onnozel maar wel aardig. Die met dat donkere, halflange haar had wel iets, maar dat vond ie zelf ook geloof ik :') als het natuurlijk nog dezelfde mensen zijn...

Had ook een hele leuke jongen ontmoet van het hotel hij zat in het animatieteam (stiekem ben ik wel een beetje op hem :o ) Jammer genoeg is hij niet van mijn leeftijd.

Afbeelding

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:02

L_iek schreef:
Haha je zit er precies gelijk met mij :+

Hahahaha kunnen we mooi meeten :))