En dit soort taferelen - jammer dat ik het bijbehorende filmpje niet kan vinden:

Mijn reisgenoten waren mij opeens kwijt, ik stond dus hier te eh... bewonderen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had het volop in de planning staan, om deze zomer weer eens naar Schotland te gaan. De vorige keer is dan alweer vijf (!) jaar geleden. Maar verhuis deze week en dan is het over met het luxe thuisleventje en geld over
VeerenAshley schreef:Ook leuk (om te wandelen; er is verder niks te doen behalve schapen kijken) is het kleine eilandje Raasay bij Skye
. Embe schreef:Jaaa, heel leuk! Ook nog een kleine verhaaltje over een Schot: mijn ex en vader van mijn dochter (hij woont vlakbij Edinburgh) was hier met kerst en we gingen redelijk chique uit eten... komt hij ineens in vol ornaat (kilt, blouse, jasje, schoenen met van die touwtjes, sokken, dolk, tasje) de woonkamer in vlak voor we weggingen! Ready when you are.... whahahaha, we hadden erg veel bekijks die avond :-D
Nou ja, niet als het uitgezakte, bierbuikige bejaarde Schotten zijn
maar die jonge kereltjes die nou in kilt Amsterdam bevolken..
(maar heb al wel mijn eigen "schot"
)
John had trouwens hetzelfde gevoel toen we daar in een leeg Kasteel stonden met een verhalenverteller
... dus wie weet ooit ...
al kreeg ik op één of andere manier de omgeving niet zo mooi op de foto als hoe het in het echt was ... ben in verloop van tijd geloof ik ook minder foto's gaan maken

!!!
mysa schreef:Mull en Iona, weet niet of ze al genoemd zijn, heb niet alles doorgelezen. Loch Lomond en de Trossacks zijn al genoemd.
Iona, vond ik bijzonder. En Staffa, soort grotten in de rotswand van de kust, kun je ook met een boot naar toe.
En op Mull: Duart Castle

had van te voren wel mijn twijfels omdat ik idd ook niet zo van engels eten hou 

(al heb ik hier in Brabant eigenlijk ook weinig te klagen
) Geweldige humor
en dat taaltje
voor hun echt een jaarlijks event/ een echt volksfeest
Net als een buurtfeest maar dan groter