Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
casperrr schreef:KiMmK schreef:http://www.arke.nl/Zonvakantie/egypte/r ... esort.aspx
Niet heel erg duur, met aansluitend koraalrif![]()
en de beoordelingen lijken goed te zijn dus ben benieuwd.
Hey Ntlie_ hier wilden wij toch eerst voor gaan boeken of niet?

. Vanaf 14 april zit ik lekker in hotel Arabella Azur in Hurghada
. De derde keer dat ik naar Egypte ga en de tweede keer in dit hotel. Was vorig jaar zo goed bevallen!!
, maar even naar de plaatselijke apotheek en je krijgt een mooi setje pillen mee wat super helpt!!
) en Luxor zijn we vorig jaar al geweest.
:

3e x Sharm el Sheikh, maar wel naar een ander hotel (afgelopen twee keer wel naar dezelfde gewees). Ook echt superrr veel zin in

maar als je vissen eng vindt moet je het niet doen want er zwemmen ook heeeele grote
is echt leuk en je kan heerlijk eten daar. Daar stonden een stel egyptenaren heel achterlijk te dansen op foute muziek 

(maar wel duur) laulau85 schreef:Nou dat heeft hij dan niet netjes gedaan. Was het wel een PADI duikschool. Die zijn over het algemeen heel veilig namelijk.
Ik heb mijn duikbrevet gehaald in Egypte in Taba en had een hele goede leraar/begeleider.
als het moet kan ik binnen een half uur in de auto zitten haha!
.

Klaasje schreef:Ik lees even mee, ik ga waarschijnlijk, met o.a. Dennis Bax uit de Gouden Kooi, mee naar Egypte op artiestenreis (als artiest), dit is ook bij Sharm El Sheikh. Mocht je toevallig een weekje daar heen willen van 13-20 september, met leuke artiesten, een grote groep, leuke uitstapjes (maar alleen als je dat zelf wilt natuurlijk) en ALL-IN, stuur mij dan even een berichtje!
Wij vertrekken 13 september weer richting NL namelijk