eindelijk kerstvakntie. ben er ook wel aan toe, want ik heb geen herfstvakantie gehad.. das echt een hele ruk hoor, vanaf de zomervakantie tot kerstvakantie naa school gaan.. kan nu echt wel een adempauze gebruiken.. ik kan niet skien of snowboarden, maar ik heb van mijn ouders een cursus gekregen.. kga zondag snowboarden, maandag skien.. en dan ga ik kijken wat ik wil.. en dan heb ik nog 4 dagen over van mijn cursus, maar ik kan hele winter lekker snowboarden / skien.. woon zelf in oostenrijk dus,, verder komt mijn broer en zijn vriendin met kerst en oud en nieuw en mijn 2 tante's en ooms komen met oud en nieuw.. Ik heb wel weer zin om ze een keer weer te zien want die wonen allemaal in Nederland.. Wat vinden jullie leuker dan? skien of snowboarden..? Ik denk dat snowboarden veel meer een kick geeft, maarja ik kijk wel.. Het is idd wel super duur allemaal.. ik moet alles nog aanschaffen, nouja skipak had ik vorig jaar al gekregen voor mijn verjaardag, en dit jaar heb ik een skihelm gekregen voor mijn verjaardag.. nu de rest nog haha. trouwens als iemand nog een plek zoekt voor wintervakantie.. wij hebben appartementen en liggen midden tussen een aantal skigebieden, maar dan moet je maar ff op http://www.gurkhof.at kijken
Alleen morgen nog een college en dan heb ik ook vakantie! Heerlijk! Tentamens komen vlak daarna, dus het is wel leren geblazen.. Maar toch, die weekjes vrij; heerlijk
Dat schiet erg op als je en geen geld hebt en geen vrienden die tijd of zin hebben
Er zijn ook genoeg dingen die je kan doen zonder geld, bijv lekker naar het strand met de hond / de bossen in. Filmpje kijken, dat kost ook nauwelijks was. Lekker uitslapen etc.
Uitslapen doe ik tochwel, hard nodig en opzich ben ik blij dat ik niet hoef te werken, want op mijn werk ben ik het even helemaal zat... Maarjah nog een half jaartje uitzingen en dan komt het wel weer goed. Naar het strand kost ook weer geld, ov he Anders zou ik dat dolgraag doen maarjah... Bos in is geen optie, ik trek het niet om ver te lopen met een trekkende hond, in het bos kan hij dan wel los, maar het is het stuk voor ik er ben Veldje is gelukkig niet zover lopen dus dat overleef ik wel
pff vandaag voor het eerst op een snowboard gestaan.. nu doet alles pijn maargoed het was echt wel vet ondanks dat ik het grootste gedeelte op de grond lag haha.. mijn snowboard leraar was een sloveen en kon alleen gebrekkig engels.. dus ik moest alles uitlegen aan zo'n nederlands en duits kindje.. dan haal je ook wel alle talen door elkaar hoor pff.. morgen ga ik nog ff skien proberen, maar ik denk wel dat ik door ga met snowboarden.. het was echt wel gaaf.. ik zie wel.. maa ik wou het tog ff melden..
dan hoop ik voor je dat er weer wat nieuwe sneeuw is gevallen,.. want de sneeuw smelt gigantisch snel.. hoewel de pistes wel onderhouden worde.. maarja.. als alles bedekt is met sneeuw.. is het tog mooier
Ik ben vrijdag tot vandaag in Hoch Sauerland geweest, Centerparcs. Daar heeft het wel gesneeuwd, maar het regende en er lag niet veel meer na 1 dag, jammer.
bij ons is al het sneeuw ver-ijst dus snowboarde gaat echt slecht en als je valt doet het behoorlijk zeer.. dus mijn knieen en kont zijn nu een beetje bont en blauw volgens mij.. maarja morguh gewoon weer haha