Ik heb mijn aanmeldingsformulier voor een ticket vanmorgen op de bus gedaan

Alles is echt heel spannend!!!
Groetjes josé
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
classic_life schreef:ja ik zit misschien 15 min uit perth stad, ik woon in de suburb ascot bij de Renbaan Ascot. Maar het ligt eraan wat voor soort werk je zoekt, want opzich kan je best wel wat werk in perth vinden, het is op het moment de snelst groeiende stad in OZ. Ik word gesporsoord door mijn vriend dus ik heb geen puntnenplan te hoeven doen.
classic_life schreef:Silly_Woman schreef:Wij gaan beginnen in Perth :-D Ik zal even nar je zwaaien als ik aankom :-p
is goed, ik zwaai alleen terug als ik zeker weet dat jij het bent hoor, ga niet naar iedereen zwaaien die overvliegt
Mariet schreef:Ik zit momenteel nu een maand in Australie en ik moet zeggen, het is geweldig! Ben nu aan het werk als een au-pair op een ranch van 20 ha. Echt amazing!!!
Het is echt de moeite waard, ongetwijfeld!
Njen schreef:Even een vraagje hoor, maar als je naar australie wilt met een werkvisum, controleren ze dan ook echt op dat geldbedrag? Mijn vriend wil graag naar zijn familie in australie en ik wil er een tijdje gaan backpacken, dus zodra we de tickets bij elkaar hebben gespaard willen we misschien tochwel die kant op. En weet iemand hoe het zit met een visum aanvragen en evt. schulden of als je een uitkering ontvangt? Dit is hopelijk tegen die tijd wel verleden tijd, maar dit is nog niet zeker