Idd. Ik liep in m'n eentje om 11 uur 's avonds over Times Square. Ik ben overdag naar Central park gegaan. God ik hoop zo dat ik die meevaller mag houden, wil zo graag naar New York volgend jaar
Nadir
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-15 10:48
Wat leuk Yasmine! Is die musical uitverkocht of wacht je op gunstigere prijzen?
Via D-reizen hebben wij onze tickets geboekt naar New York. Zij vertelde ons dat we via hun site ook tickets voor bezienswaardigheden kunnen boeken. Maar welke sites kan je dat nog meer doen?
Yep, dat zag ik ook! Die app heb ik dankzij jou Ik ga gewoon van zodra de data dat ik er ben tickets bestellen. Ben er 8 dagen, dus gelukkig moet ik me niet aan één datum houden.
Op de officiële Playbill website staan alle huidige broadway shows met hun eigen acties. Vaak kan je namelijk ook heel goedkoop dayseats kopen op de dag zelf. Ook de zogenaamde lotterys zijn leuk als je niet persé een show wil zien maar wel voor weinig geld. Op deze website staan alle shows met hun policy voor korting: http://m.playbill.com/celebritybuzz/art ... ies-116003
Yasmine
Geplaatst: 05-08-15 20:25
Dat weet ik, heb het al vaak gedaan en dat ben ik nu ook van plan Daarom koop ik nu nog geen ticket. Grote kans dat ik de dag zelf er eentje kan vinden voor $40. In voorverkoop zijn ze al snel $100 voor een degelijke plaats.
Ik had mij hier al eens gemeld maar ik ben Back. ben afgelopen april 10 dagen in dayton geweest. Maar 25 november vlieg ik naar orlando om daar audities te doen voor een drum core. dan vlieg ik de 30e weer terug en ga ik in april naar boston vliegen om daar tot eind augustus te verblijven.
Mijn zus woont nu een jaar in San Antonio (Texas). Echt de moeite waard om eens een vakantie naar te boeken! Western stadjes en cafeetjes. Je voelt je er een echte cowboy haha
CoonArt
Geplaatst: 16-08-15 14:40
VOLGENDE WEEK!! Yaaaaay!! Na al dat lange wachten mag ik dan eindelijk volgende week over die grote wijde plas heen. Met 6 uur tijdsverschil. Met een jetlag. 9 Uur in het vliegtuig. Met al die controles. Hoog boven de wolken, hopen dat er niets gebeurt...
Jetlag heb je alleen op de terugweg althans dat is onze bevinding
Bellex
Geplaatst: 16-08-15 14:46
Zal het vragen Purny!
HD die jetlag valt echt mee als je er goed mee om gaat! Hoe laat plaatselijke tijd kom je aan?
Wat leuk Marieke! Wat is een drum core? En wat ga je in Boston doen?
mariekeoo
Geplaatst: 16-08-15 14:49
drum core is een hele grote sport in amerika. in Nederland doe ik het op het hoogste niveau. maar nu wil ik hoger. dus wil een halfjaar naar amerika om mee te doen. maar daarvoor moet je wel audities doen