Maar pfff het wel koud. Vandaag 14 graden en droog. Maar vannacht 2 graden.
Honden hebben het wel leuk!
Die maak ik met een lijn vast, net wat mij past.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:PSvanLot schreef:Dat ziet er echt super gezellig uit.
We hebben helaas een hond die heel erg slecht in de auto is. Heel veel stress, dus wanneer we wat langer gaan dan een half uur kan hij helaas niet mee.
Toch eens onderzoeken hoe we dit voor hem comfortabeler kunnen maken.
Komt het door reisziekte / misselijkheid, of echt stress vanwege de autorit zelf?
Wij hebben de camper gekocht speciaal voor de honden, dus zonder de honden zou een beetje gek zijn dan.![]()
Een dag regen vinden ze niet erg, wij ook niet. Dan liggen ze alsnog graag buiten met een jasje aan, onder de luifel op een stretcher, onder de camper of binnen natuurlijk.
Langer dan een dag continu regen word ik zelf wel heel kriebelig van, want dan is alles natter dan nat en wert ik niet meer waar ik het zoeken moet.
Tijdens de selecties twee jaar geleden van vrijdagmiddag dat we vertrokken tot zondagavond alleen maar regen, regen, regen. Dat was echt horror, de camper was een natte bende en overal nat zat en meer nat.
ikke schreef:Dat zou, met beleid, te lijmen moeten zijn. Zeker als de fineerlaag echt hout is.
PSvanLot schreef:ikke schreef:Dat zou, met beleid, te lijmen moeten zijn. Zeker als de fineerlaag echt hout is.
Wist wel dat jij het zou weten
De fineerlaag is hetgeen wat losgelaten is toch? Zal morgen eens kijken. Snap wel dat het na dik 20 jaar wat gaat slijten.
Iemand zei al, alles opschuren en dan een lichte kleur verven. Dat lijkt me prima te doen voor de kastjes, maar als ik dan alle ombouwen ook moet doen, nou.. dat lijkt me een hels karwei.
PSvanLot schreef:Jiskaa schreef:Je hebt ook tabletjes voor de hond in de auto. Die al geprobeerd? Wellicht wordt ie er wat rustiger van?
nee nog niet, weet je toevallig het merk?
Marije_jiplover schreef:Dank voor de tip van dit ding van ikea in de hangkast.
[ [url=m/Sqd3o3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Past ook perfect in het hangkastje van de California!
Geeft ineens veel meer opbergruimte dan wel hadden.