Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jeaulijn schreef:Hinke schreef:
Oh vul je het zo nauwkeurig in! Ik heb het esta formulier in 1 min ingevuld, weet niet eens meer wat ik daar ingevuld heb. Lijkt me geen probleem toch?
Ik ga over 1 week voor het eerst naar ny voor werk, vlakbij central park. Iemand tips voor dingen die ik er echt moet doen of misschien Juist niet moet doen? Ik ga alleen dus wil gevaarlijke buurten etc vermijden
Haha ja, ik weet niet hoe streng ze het nakijken.. maar ny: top of the rock is heel gaaf en je kunt gratis met de ferry naar Staten Island (geloof ik) en daarbij heb je mooi uitzicht op manhatton als je heel vroeg gaat!
Xpinoxx schreef:Hinke heel veel plezier!
Voor ons zijn alle hotels geregeld en de auto. We hoeven er eigenlijk alleen maar heen en te genieten
Yasmine schreef:Palm Springs is een erg leuke stad, kan me wel inbeelden dat ze daar 2 dagen heen willen
Fitzroy schreef:Kanab, een nutteloze overnachting ben ik absoluut niet met je eens. Er is daar zoveel moois te zien in die omgeving, zoals the Wave, CBS, White Pocket, North Rim GC enz enz. Bovendien ligt het op de weg naar Bryce en Zion vanaf Page en de Grand Canyon. Dus ik zie niet in wat er nutteloos aan is.
purny schreef:Zijn er al mensen op het World trade observatory geweest?