rien10 schreef:Onze hond vind een halve of hele dag niets doen ook vaak wel ok. T is eigenlijk meer dat ik t zielig vind. Ze ligt nu in haar mand, onder de tafel. Zzzzzzzzz
Zeker met dit weer… dan vinden ze het binnen ook al snel goed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:PSvanLot schreef:O super! En dat kan ook met de stroom van de camping?
Allemaal goede tips wanneer het bevalt, redelijk simpele oplossingen voor meer comfort
Als je die kachel eruit haalt, doe dat dan netjes en bel me even.
Die van ons is soort van stuk en de voorloper van jouw type dus dat past er gewoon in.
PSvanLot schreef:Dat ziet er echt super gezellig uit.
We hebben helaas een hond die heel erg slecht in de auto is. Heel veel stress, dus wanneer we wat langer gaan dan een half uur kan hij helaas niet mee.
Toch eens onderzoeken hoe we dit voor hem comfortabeler kunnen maken.
Rije schreef:Lijkt me zo gezellg, je beestje mee op vakantie!Wij hebben ons al voorgenomen om onze volgende poes te laten wennen aan een tuigje en gezellig mee te nemen in de caravan!
Hoe realistisch dat is weet ik niet, maar de gedachte is al leuk!
KimD schreef:PSvanLot schreef:Dat ziet er echt super gezellig uit.
We hebben helaas een hond die heel erg slecht in de auto is. Heel veel stress, dus wanneer we wat langer gaan dan een half uur kan hij helaas niet mee.
Toch eens onderzoeken hoe we dit voor hem comfortabeler kunnen maken.
Komt het door reisziekte / misselijkheid, of echt stress vanwege de autorit zelf?
Wij hebben de camper gekocht speciaal voor de honden, dus zonder de honden zou een beetje gek zijn dan.![]()
Een dag regen vinden ze niet erg, wij ook niet. Dan liggen ze alsnog graag buiten met een jasje aan, onder de luifel op een stretcher, onder de camper of binnen natuurlijk.
Langer dan een dag continu regen word ik zelf wel heel kriebelig van, want dan is alles natter dan nat en wert ik niet meer waar ik het zoeken moet.
Tijdens de selecties twee jaar geleden van vrijdagmiddag dat we vertrokken tot zondagavond alleen maar regen, regen, regen. Dat was echt horror, de camper was een natte bende en overal nat zat en meer nat.