xLisaSpelt schreef:Ik heb niet alles doorgelezen, sorry, maar zijn er toevallig Bokkers die deze vakantie naar de Westkust gaan? Wij gaan 19 juli tot 8 augustus. Wij landen in LA, en gaan vanaf daar met een Jeep naar verschillende plekken. ( Voor geintreseerde kan ik evt. het reisschema erbij zetten. ) We blijven overal 1 ( Las Vegas & Grand Canyon 2, ) nachtje en rijden dan weer door naar de volgende bestemming.
Wij! Van 27 juli tot 14 augustus
Wij starten in LA en dan doen we een ronde rechtsom, dus eerst richting de Grand Canyon en weer terug via SF naar LA.
, maar zijn er toevallig Bokkers die deze vakantie naar de Westkust gaan? Wij gaan 19 juli tot 8 augustus. Wij landen in LA, en gaan vanaf daar met een Jeep naar verschillende plekken. ( Voor geintreseerde kan ik evt. het reisschema erbij zetten. ) We blijven overal 1 ( Las Vegas & Grand Canyon 2, ) nachtje en rijden dan weer door naar de volgende bestemming.
We gaan rechts naar Scottsdale vanuit LA, maar als je er een cirkel van maakt is het linksom.Tegen de klok in dus. Wij doen geen helicoptervlucht (denk ik). We gaan met mn ouders en broertje en vriendin en aangezien mijn vader last heeft van hoogtevrees (en hij zit al weken te stressen dat hij überhaupt met een vliegtuig op vakantie moet) gaat dat wsl niet gebeuren. We zien het wel.

wij hebben hem afgelopen najaar gezien. Ook in Canada trouwens. Prachtige kleuren