USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 10:08

xLisaSpelt schreef:
Ik heb niet alles doorgelezen, sorry :') , maar zijn er toevallig Bokkers die deze vakantie naar de Westkust gaan? Wij gaan 19 juli tot 8 augustus. Wij landen in LA, en gaan vanaf daar met een Jeep naar verschillende plekken. ( Voor geintreseerde kan ik evt. het reisschema erbij zetten. ) We blijven overal 1 ( Las Vegas & Grand Canyon 2, ) nachtje en rijden dan weer door naar de volgende bestemming. :)

Wij! Van 27 juli tot 14 augustus :) Wij starten in LA en dan doen we een ronde rechtsom, dus eerst richting de Grand Canyon en weer terug via SF naar LA.

Lisa_WB

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 10:14

Gaaf! Wij doen de ronde juist linksom :') . Gaan jullie ook een helicoptervlucht maken boven de Grand Cayon? Het werd ons door meerdere personen aangeraden die zeiden dat het echt heel erg gaaf was. :)

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 10:19

xLisaSpelt schreef:
Gaaf! Wij doen de ronde juist linksom :') . Gaan jullie ook een helicoptervlucht maken boven de Grand Cayon? Het werd ons door meerdere personen aangeraden die zeiden dat het echt heel erg gaaf was. :)

Ik bedoel ook linksom, dommm :+ We gaan rechts naar Scottsdale vanuit LA, maar als je er een cirkel van maakt is het linksom.Tegen de klok in dus. Wij doen geen helicoptervlucht (denk ik). We gaan met mn ouders en broertje en vriendin en aangezien mijn vader last heeft van hoogtevrees (en hij zit al weken te stressen dat hij überhaupt met een vliegtuig op vakantie moet) gaat dat wsl niet gebeuren. We zien het wel.

Edit: We gaan in ieder geval naar Alcatraz, verder hebben we behalve de overnachtingen nog niets vastgelegd.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 11:01

Yasmine schreef:
Ik wil inderdaad ook heel graag nog een keer gaan met zo'n 2 Park Pass, maar ik wil volgend jaar naar China op vakantie dus dat zal nog even moeten wachten. Maar die draak die uit Gringotts komt is zoooo gaaf <3

Sea World ben ik 10 jaar geleden in San Diego geweest maar sinds ik die docu Blackfish heb gezien wil ik er echt niet meer heen. Ieder zijn keuze natuurlijk :)

Mijn vrienden/kenissen werken daar. En ik ken die trainer van blackfish en hij zegt dat de makers hem verkeerd hebben geïnterpreteerd. En blackfish is sowieso heel eenzijdig, niet correct opgesteld en verteld ontzettend veel onwaarheden. Maar dat is een andere discussie

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 11:11

Ben het met je eens hoor Douraque, maar feit blijft dat die beesten eigenlijk niet in zo'n bassin horen. Ik weet niet of ik nog eens zou gaan.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:43

Van ticketspy:

Ticket Amsterdam – Boston €283

Dit najaar is het dan eindelijk mogelijk, low cost naar Amerika vliegen. Dat is wat het IJslandse WOW Air gaat doen want die vliegen dan van Amsterdam via Reykjavik naar onder andere Boston.

En Low Cost is ook daadwerkelijk Low Cost. Zo betaal je extra voor je ruimbagage, je stoelreservering en alle dranken en maaltijden. Desondanks is het een geweldige kans om super voordelig naar Amerika te kunnen vliegen.

Check hieronder de data waarop vliegen het goedkoopst is en wie weet zit jij straks lekker goedkoop aan boord richting Boston.

Tip 1: ze vliegen ook op Washington (Baltimore, BWI) tegen gunstige prijzen!

Tip 2: enkele reizen zijn ook mogelijk vanaf €90 (USA-Amsterdam), mooi om te combineren met een KLM Flying Blue award ticket!

http://bit.ly/1MuEt9f

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:44

Ticket is er niet meer, heb al gezocht. Was er enkel eergisteren in de avond

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:45

Nog mensen die ervaring hebben met Hotel The Strand in New York?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:22

Douraque schreef:
Ticket is er niet meer, heb al gezocht. Was er enkel eergisteren in de avond

OK. Jij baalt nu natuurlijk... :(

ik zou ook balen hoor

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:30

Zo ik ben ook terug uit Amerika! Zal van de week verslagje schrijven. Maar ben het helemaal eens met Nessie, Harlem is hartstikke goed te doen, stuk beter geworden vergeleken met verhalen van vroeger en super leuke mensen daar! Voelde me daar veiliger dan downtown ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:54

Vlucht boven de Grand Canyon is een absolute aanrader :j :j

Sea World wil ik zelf ook absoluut niet heen :n

Wij vliegen gewoon al over anderhalve maand naar Canada :oo :oo

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:59

Gaaf Berdien! Canada is prachtig!
En ze hebben grappig geld!

Ben twee weken geleden bevallen van onze Amerika baby. Alweer negen maanden geleden dat we in USA en canada waren

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:03

Oh wauw! Gefeliciteerd! Alles goed gegaan?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:05

Gefeliciteerd Keet

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:16

Berdien schreef:
Sea World wil ik zelf ook absoluut niet heen :n

Wil eigenlijk ook niet maar ik moet ook (met de groep mee)... On the other haaaaaaand, wel mooie plaatjes schieten!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:17

Keet schreef:
Gaaf Berdien! Canada is prachtig!
En ze hebben grappig geld!

Ben twee weken geleden bevallen van onze Amerika baby. Alweer negen maanden geleden dat we in USA en canada waren

Hoezo raar?! Ik vindt het er wel mooi uitzien! :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:17

Ik zeg toch niet dat het raar is? Zeg dat het grappig geld is ;) goed lezen

Met ons gaat alles goed hoor. We hebben een prachtige zoon gekregen :) flinke kerel met negen pond en 55cm.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 18:18

Gefeliciteerd Keet!!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:35

Gefeliciteerd Keet!

Ben benieuwd naar je verslag Knabbelgirl!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:20

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:17

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 09:19

Liek_ schreef:
Stel: je gaat een weekje naar de USA in oktober. Waar zou je dan heen gaan?

Hier mijn opties:
- weekje New York. Lievelingsstad, maar ook al 2 keer geweest en zou weleens wat anders willen zien.
- weekje Florida. Eindelijk naar HP, dat was de vorige keer nog niet open. Nadeel: laat boeken ivm eventuele orkaan.
- weekje Los Angeles. Eindelijk naar Six Flags Magic Mountain, dat lijkt me fantastisch. Maar wat kan je er verder nog doen in een week? San Fran, San Diego, is het allemaal niet te ver weg? Bovendien misschien last van een jetlag? Ben ik erg gevoelig voor.

De echte herfstkleuren zou ik heel graag willen zien. Dat is in NYC niet echt duidelijk. Waar zou je daarvoor heen kunnen gaan? Maar misschien ook net iets te vroeg? (17-10/23-10)

We zijn trouwens met 2 volwassenen. Lange stukken rijden geen probleem (Ben Australie nog gewend ;) )

Ben benieuwd naar jullie input :)

Voor de herfstkleuren moet je volgens mij naar New England. Ik denk dat dat erg mooi is.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:31

shilady schreef:
goedkoop naar new York vanaf Schiphol
prijzen vanaf 440 :D

http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... rce=criteo

Thanks! Ik ga eens kijken :D

Wil nog steeds naar een bruiloft van een vriendinnetje midden Augustus. Enige nadeel is dat naast een toch al prijzige vlucht, het 'in the middle of nowhere' gehouden wordt waar 1 (of 2) extra hotelovernachtingen bij komen en eigenlijk alleen te bereiken is met de auto.. Mission impossible dus voor mij, maar ik ga het gewoon eens uitzoeken..

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 13:13

Ach, leuk excuus om weer eens die kant op te gaan toch? En als je dan ook nog voor een mooi prijsje een ticket hebt...

Zag van Ticketspy ook weer USA aanbiedingen voorbij komen!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 13:24

De indian summer is prachtig in New England :+: wij hebben hem afgelopen najaar gezien. Ook in Canada trouwens. Prachtige kleuren