Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Wij hadden ook zo'n kast in de camper, daar is de stang uit en extra planken. In de camper doen wij ook niet aan hangkleding. Ik vraag me overigens af wie wel, dat is echt zo'n ding wat ik niet verwacht op de camping.
KimD schreef:Wij hadden ook zo'n kast in de camper, daar is de stang uit en extra planken. In de camper doen wij ook niet aan hangkleding. Ik vraag me overigens af wie wel, dat is echt zo'n ding wat ik niet verwacht op de camping.
SusanH schreef:KimD schreef:Wij hadden ook zo'n kast in de camper, daar is de stang uit en extra planken. In de camper doen wij ook niet aan hangkleding. Ik vraag me overigens af wie wel, dat is echt zo'n ding wat ik niet verwacht op de camping.
Wij hebben onze jassen erin, en de vesten. Plus een paar overhemden voor mijn man.
Neonlight schreef:KimD schreef:Wij hadden ook zo'n kast in de camper, daar is de stang uit en extra planken. In de camper doen wij ook niet aan hangkleding. Ik vraag me overigens af wie wel, dat is echt zo'n ding wat ik niet verwacht op de camping.
Ik mis die juist in de camper. Nu gebruiken we de douche om de regenkleding in op te hangen. En jurken en lange broeken hang ik ook liever op dan dat ik ze opvouw en neerleg.
KimD schreef:Kamperen is niet zo makkelijk als dat het lijkt. Je wordt er wel heel handig van! Ik ben nu voor de zoveelste keer onze camper aan het herorganiseren, toen we hem kochten hebben we de spullen ingeladen in de lege kastjes, maar bij langere weekenden was het altijd 'proppen'. Gaandeweg wel al een paar dingen opgeruimd, gewisseld van plek etc.
Afgelopen weekend ook weer twee dagen bezig geweest met het opnieuw indelen en nog kritischer kijken in wat we wel en niet gebruiken. Ook een aantal dingen besteld om kastindelingen makkelijker te maken en zodat we de hele ruimte kunnen gebruiken.
Bij ons zit het 'probleem' in de honden die mee moeten, die nemen een behoorlijk deel van het gewicht in beslag waardoor wij heel kritisch de camper hebben 'verbouwd'. We hebben er heel veel uit en vanaf geschroefd wat wij niet gebruiken en wel heel zwaar was (de schotel bijvoorbeeld). Maar ook planken in de garage etc. Nogmaals, gaandeweg wordt je er handig in.![]()
We gaan onze gasflessen nog wisselen voor lichtgewicht, hebben nu twee stalen en de 2e is bijna leeg.
Gisteren ook het matras en een banketstaaf dunne lattenbodem eruit geschroefd. Vanavond wil ik het bed even een goeie schoonmaakbeurt geven en ik overweeg een ander matras te bestellen.
Ik zei zaterdag, het is net Polly Pocket on steriods, je blijft dingen verplaatsen, eruit halen en erin zetten totdat het allemaal in het domme doosje past.
KimD schreef:Wij hebben een bed van 160, dus wij kunnen (godzijdank) standaard kopen, want op maat zal wel een cent kosten vermoed ik! Wij hebben overigens dezelfde kachel in de camper, werkt goed, kun je een mooie sauna van je caravan maken!
PSvanLot schreef:Oooo als dat eens zou passen haha.
Echwel schreef:PSvanLot schreef:Oooo als dat eens zou passen haha.
Past
https://www.coolblue.nl/product/931527/ ... kk50d.html
Zoiets....
rien10 schreef:Ik zit nu in noord Duitsland. Wat me opvalt, op de camping, dat alle honden netjes opgevoed zijn. “Keffertje” wat vast ligt aan de caravan kegt niet als ik voorbij kom met mijn hond. De rottweiler ook niet. Dat is in Nederland wel eens anders.
Echwel schreef:Citaat:Die gaskachel, zou die er uit te halen zijn?
Zeker en daar een extra koelkast inzetten![]()
voor bier en wijn.
Leo schreef:Ik hoor de kinderen van een ander ook en laat hem nooit doorblaffen, maar voorkomen kan ik het ook niet 100% helaas. Ik hou er zelf ook niet van maarja.
Dorus schreef:Houd er wel rekening mee dat er een aardig gat in de bodem van de caravan achter blijft. Als ik me goed kan herinneren van toen wij een gaskachel hebben ingebouwd in onze stacaravan zo’n 30x15 cm. Ergens daaromtrent.
Ik snap de aversie tegen die gaskachel ook niet. Een truma heeft een gesloten systeem. Zuigt lucht aan door dat gat in de bodem en gooit z’n afvalgassen door de schoorsteen naar buiten. Als dat gewoon goed aangesloten is kan er niks mee gebeuren.
Bij ons op de camping hebben diverse mensen een petroleumkachel in de stacaravan, dat is veel schadelijker, want die gooit z’n afvalgassen de ruimte in.