Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Wat een gave caravan!!! Knap als je dat zelf helemaal op kunt knappen! Ik kom niet verder dan een doekje erover halen haha.
Wat zijn hier de ervaringen met en Sterckeman caravan? Eventueel model starlett 330D
https://www.marktplaats.nl/v/caravans-e ... lett-330dd
Dit lijkt me wel wat.
SusanH schreef:Wat een schatje die kleine caravan. Denk aub ook aan de banden. Worden vaak vergeten helaas. Maar als je hem goed na laat kijken worden die vast ook meegenomen in het plaatje.
Wij zijn een beetje verwend, ik zou het niks vinden zo'n klein caravannetje. Op Nederlandse campings hebben wij 1 van de grootste meestal. In het buitenland zijn we dan vaak een beetje de middenmoot, in de regio Duitsland/Oostenrijk.
ikke schreef:PSvanLot schreef:Wat een gave caravan!!! Knap als je dat zelf helemaal op kunt knappen! Ik kom niet verder dan een doekje erover halen haha.
Wat zijn hier de ervaringen met en Sterckeman caravan? Eventueel model starlett 330D
https://www.marktplaats.nl/v/caravans-e ... lett-330dd
Dit lijkt me wel wat.
Voor die prijs moet je eerst en vooral kijken of deze caravan in orde is. Als ie goed is, en het lijkt je echt wat, zou ik 'm gewoon gaan halen.
10 tegen 1 dat de voortent lekt, maar dat kun je simpel zelf behandelen. Ooit met een oude Alpenkeuzer gedaan. Was een dag werk, twee dagen drogen en ding heeft nooit weer gelekt. Dat spul kost enkele 10-jes, spuitflesje erbij en hup.
Ik heb het met een spuit op de compressor gedaan, maar goed, dat moet je dan wel hebben staan.
Als je dan een minpunt wil hebben: ik denk dat die glasplaat over het gehele keukenblok niet handig is.
Ik kan er zo geen voorbeeld van vinden maar onze Eriba heeft twee afdekplaten, eentje over de wasbak en eentje over de kookplaat. Daarmee heb je de keuze of je een werkblad wil hebben als je staat te koken of een wegzetblad bij de afwas of schoon maken van je groente, bijvoorbeeld.
Die platen kun je opzij weg klappen waardoor je extra werkblad krijgt.
Mariska_28 schreef:@SusanH: Grappig, juist omdat hij zo klein is spreekt hij mij zo aan. In de huifkar hadden we ook geen apart bed, wc of andere luxe. Hoort een beetje bij kremperen toch?
SusanH schreef:Wat een schatje die kleine caravan. Denk aub ook aan de banden. Worden vaak vergeten helaas. Maar als je hem goed na laat kijken worden die vast ook meegenomen in het plaatje.
Wij zijn een beetje verwend, ik zou het niks vinden zo'n klein caravannetje. Op Nederlandse campings hebben wij 1 van de grootste meestal. In het buitenland zijn we dan vaak een beetje de middenmoot, in de regio Duitsland/Oostenrijk.
PSvanLot schreef:Tips waar ik naar moet kijken?
PSvanLot schreef:SusanH schreef:Wat een schatje die kleine caravan. Denk aub ook aan de banden. Worden vaak vergeten helaas. Maar als je hem goed na laat kijken worden die vast ook meegenomen in het plaatje.
Ik geloof ook best dat dat relaxed is met zo'n grote. Mag ik vragen wat voor caravan jullie hebben?