Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Corfu stad is leuk, hè?
Ik vond het heerlijk om door de straatjes te dwalen. En ik heb een complete wit opalen outfit gekocht (2 X oorbellen, een ring en een armbandje) De ketting had ik al. Werd wel een duur dagje zo
iirrssjjee schreef:_Mel schreef:Vergeet Seaside langs het strand in Laganas niet![]()
We zijn nu sinds een paar dagen open
Goede tip! Zal kijken of we langs kunnen komen als we er zijn!
melissac schreef:Hebben jullie foto's van corfu? Daar wil ik ook nog echt een keer naar toe!
Ik ben zojuist aangekomen op santorini, ik had het niet beter kunnen treffen. Ik zit in een studio die helemaal nieuw is, de koelkast en oven zijn nog niet eens aan geweest. Ik ben helemaal in love!
Albertina71 schreef:Oh ja, nu snap ik alle vragen over het PLF formulier. Die vraag over hoe je je 'kwalificeert' om het land in te mogen, dat zorgt ervoor dat je het formulier niet meer voor het hele gezin/reisgezelschap in kunt vullen. Dat kan dan alleen als iedereen op dezelfde manier (bijv. vaccinatie) en dan dezelfde soort vaccinatie heeft gekregen en ook nog eens de 2e vaccinatie op dezelfde dag heeft gekregen. Dat zal bij de meesten niet opgaan.
Het wordt onze 3e reis naar Kreta, dit jaar. Maar nu heb ik voor het eerst voor ieder een eigen PLF ingevuld. Wel steeds het hokje aangekruist dat ik één formulier invul per gezin (want dat is verplicht).
Ik heb mijn 2e vaccinatie te laat gehad, dus ga nog voor een negatieve pcr. Mijn man heeft Janssen gehad en dochter Pfizer. Voor iedereen een formulier ingevuld (wat een werk met 2 vluchten en 2 tijdelijke adressen), wel allemaal onder mijn account/e-mailadres, dus dan houd ik nog een beetje overzicht, hoop ik.
Ik zie dus nu op travel.gov.gr in 'Mijn dashboard' 3x een PLF staan. Dit is ook voor het eerst dat ik de QR-code nog niet heb. Die zat aldoor meteen erbij in de bevestigingmail. Nu moeten we dus tot middernacht wachten. Maar dat ging bij jullie ook goed, dus ik heb goede hoop dat we morgen echt weer naar Kreta gaan![]()