USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:33

Hotel Time square of Manhattan zien en wel goed uit. Prijs maakt overigens niet heel erg veel uit. Krijgen het cadeau als huwelijksreis. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:37

Absoluut honkbal, in SF naar de Giants, prachtig stadium, geweldige sfeer! Mijn favoriete team zit in Anaheim, de Angels, ook erg gaaf om mee te maken, en vuurwerk na een homerun. Je zou ook nog naar de LA Dodgers kunnen gaan, die liggen echt in L.A. Mocht er in SF geen wedstrijd van de Giants zijn kun je ook nog uitwijken naar Oakland, daar zitten de athletics, ook een aanrader en niet ver van SF. De Giants liggen overigens direct naast de Pier en op loopafstand van de meeste hotels. Alleen daarom zou ik al voor de Giants kiezen. Kaartjes kun je kopen via: http://sanfrancisco.giants.mlb.com/tick ... =sf&y=2014

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:41

Wanneer ga je? Want het hangt er maar net vanaf of het basket/honk/football seizoen bezig is.

Ik vind basketbal en American football het tofste :j Al is American football nog net wat meer entertainend dan basketbal, vind ik. Moet je wel zorgen dat je op voorhand een video kijkt met de spelregels, anders snap je er niks van :P Maar het is niet zo ingewikkeld.
Baseball vind ik ontzettend saai.

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:02

Bedankt voor jullie reacties!! We moeten denk ik eerst kijken welke mogelijkheden we hebben :) We zitten van 27 - 30 juli in LA, van 7 - 10 aug in SF en 13-14 aug weer in LA.

Ik zag dat de SF Giants al afvallen, die beginnen de 11e weer. De LA Dodgers zouden we volgens mij op 29 juli kunnen bezoeken.
We willen natuurlijk zoveel mogelijk spektakel :D Maar het maakt ons eigenlijk niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:56

Dodgers is ook erg gaaf! Amerika is toch het land van baseball dus ik zou daarvoor kiezen. Maar ik ben bevooroordeeld omdat ik zelf speel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:33

Haha football is inderdaad ontzettend leuk maar ontzettend moeilijk := Een ex van mij was er helemaal leip van en die heeft er echt drie wedstrijden over gedaan om het aan me uit te leggen. Daarna vond ik het wel ontzettend leuk en werd ik ook behoorlijk fanatiek.

Mijn ervaring is dat 1 of 2 sterren in Amerika niet zo heel veel zegt met betrekking op Nederlandse hotels eigenlijk. Wij hebben alleen maar in 1 of 2 sterren motels gezeten onderweg, en het overgrote deel van die motels hadden gewoon zwembaden en waren super netjes. Deed echt niet onder aan het gemiddelde 3 sterren hotel. Van tevoren gewoon even reviews lezen. De enige motels waar wij een beetje van baalden waren eentje in Niagara Falls, de kamers waren gewoon echt niet zoals ze op de foto stonden en totaal niet netjes (+ er was geen ontbijt terwijl dat wel geadverteerd werd, ja je kon pop tarts uit een snoepautomaat trekken) en eentje in Washington. Dat was in principe niet de schuld van het hotel, want die was heel netjes. Maar onze airco werkte niet, de WiFi deed het niet op onze kamer en er zaten kakkerlakken :+

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:46

Ik vond Basketbal juist ontzettend leuk, wij zijn toen bij Miami Heat geweest en die sfeer was geweldig. En natuurlijk het spel ook

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:03

Heb een keer een motel geprobeerd en nooit meer :(

Emmaa_ wat heb je gedaan toen je die kakkerlakken zag?

Toen ik bij mijn motel aan kwam leide een medewerker me naar de kamer en ik sloeg het deken van het bed open en hop een kakkerlak
dus ja ik was not amused at all en gelukkig had ik in het vliegtuig het nummer gekregen van iemand die er niet ver vandaan woonde en diegene Is me toen op komen halen en heb daar lekker derest van mn vakantie gezeten en 2 maanden later in augustus nog een keer terug gekomen en 6 weken bij hun verbleven heb echt geluk dat ik hun getroffen had!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:07

Wij hadden bij Boston een Motel6 en die was echt keurig.
Wij hadden bij 1 hotel ontbijt, in Lancaster, en daar zijn we toch ziek van geweest :+
We nemen bordjes en bestek mee van huis en halen ontbijt bij de Walmart

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:13

Football is eigenlijk helemaal niet ingewikkeld maar je moet wel iemand hebben die het je goed uitlegt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:18

We zijn naar de balie gelopen.

'Hi! Our airconditioning is not working and the wifi in our rooms doesn't connect...' toen keek ze ons nogal onverschillig aan 'also we would like to get the roaches removed'. Toen kregen we gelijk een nieuwe kamer.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:18

Haha ja genoeg motels waar het ontbijt allang over de datum Is Keet

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:20

Toen ik die kakkerlak vond hebben ze mij ook een andere kamer aangeboden maar voor mij was het gelijk klaar vond het zo vies!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:39

Wij hebben altijd hotels met ontbijt, waar over het algemeen weinig op aan te merken is. Oké, bij de één heb je scrambled eggs en bij de ander alleen pancakes en waffles als hot breakfast item maar de tijd dat je het moest doen met een donut is gelukkig voorbij. Moet ik wel bijzeggen dat we nooit meer in Motel6, Super8 of Travelodge zitten maar een categorie hoger.
Maar zelfs kakkerlakken heb ik in die ketens nog nooit meegemaakt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:43

Rest van de reis hadden we ook betere hotels hoor. Motel6 was omdat het reisbureau een hotel a 250 $ per nacht plus 50 $ parking had geboekt. Vonden we wat te gortig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:55

Wij zaten in Washington in een Holiday Inn, waar we dus roaches hadden :r

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:00

Bahhhhh, lekker dan. Ik hoop dat wij ze niet tegenkomen bij onze motels e.d. :/

Edit: Niet binnen dan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:02

Door het klimaat wil je ze nog wel eens tegenkomen, maar in het gemiddelde hotel vind je ze niet hoor. Mocht het wel gebeuren, vooral niet op gaan staan want dan gaan ze eitjes schieten. Vaak zijn ze bij de receptie vrij schappelijk als je aangeeft dat er een kakkerlak op je kamer zit. Krijg je indien mogelijk een andere kamer.

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:10

Ok dat is dan inderdaad wel fijn dat je een andere kamer kunt krijgen, denk dat als het niet mogelijk is, dat ze de kakkerlak komen verwijderen?
Dat je ze niet moet doodmaken ivm de eitjes heb ik idd al eerder gehoord. Ga ik dus ook echt niet doen en zal ons reisgezelschap ook even op het hart drukken om dat niet te doen.. :\

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:12

Als je ze wilt verwijderen moet er een verdelger komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:21

Inderdaad, als er 1 kakkerlak op een kamer zit, zitten er nog een hele hoop meer. Bij ons zagen we er eentje in de badkamer (ofja, ik zag er eentje in de badkamer en begon keihard te gillen) en omdat ik dus wist dat er nog een hele hoop meer zouden zitten zijn we gelijk met onze koffers naar beneden gegaan.. :evaw:

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:22

Ojee, dat is nogal wat. Dat kan ik mijn schoonzusje beter niet vertellen..

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 17:03

shilady schreef:
Loezoe kijk is naar iets zoals Homestay en couchsurf adressen

Thanx, mij we hebben alle hotels vorig jaar al geboekt. Toen stond de koers nog ergens rond de 1,40, dus achteraf ook een mooie 'besparing' :)

Als ik hier die verhalen over de kakkerlakken hoor dan krijg ik wel de kriebels....hoop dat ons dat bespaard wordt.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 18:26

Op Hawaii liepen er kakkerlakken op straat en dan liep ik daar op mn slippers... Schrok me elke keer kapot als er weer eentje voor me langs schoot. Op de laatste dag vond ik er eentje in mn handdoek die op het balkon te drogen hing. De handdoek is dus op Hawaii gebleven :Y)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 18:31

Hier een overzicht van de vakantie tot nu toe. Zijn nu in Orlando, zo zonnen en daarna winkelen in de outlets. Morgen vliegen we naar New York voor het laatste gedeelte van onze reis. Het is super hebben al veel gezien :) Wil sowieso weer terug.

Afbeelding