Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Florida heeft zeker mooie plekken, maar in California was wat meer te ontdekken voor mijn gevoel. Maar het was heerlijk!

Xivura schreef:Bedankt voor de reactie's! Denk dat ik dan toch wel echt in het centrum ga. Ben zelf nog nooit in New York geweest en wil mij wel veilig voelen.
Nu nog opzoek naar een goed en leuk hotel.
Helemaal omdat er gewoon geen water in Californië is. En wat er is, wordt voor idiote doeleinden gebruikt... Toen wij in Yosemite waren brandde het er ook. En was er een vliegtuigje neergestort, dus nog meer brand. Yosemite was ook gewoon lelijk door de droogte. Weinig water, geen watervallen, alles bruin/geel en je zag overal wel schade van brand. Zonde hoor. Xivura schreef:Welke hotellen/straten zijn in New York het veiligst? Is het, het veiligst om een hotel aan Time Square te nemen of aan het centrum?
Fitzroy schreef:Maar had je roadside assistance voor de auto? Want dat moet je er altijd wel apart bijkopen voor bv. een lekke band, zit niet in het standaard huurtarief.
Tja, schandalig door de stewardess behandeld is toch niet iets waar het reisbureau wat aan kan doen? Dan zou ik een klacht indienen bij Arke.
Ik zou naar de dichtstbijzijnde vestiging kunnen rijden met reserve wiel, maar zover kilometers mag je niet met dat wiel rijden dus dat was geen optie. Ik moest zelf een garage zoeken die Goodyear banden verkocht en hem daar maar zelf laten repareren. Uiteindelijk is dit goed gekomen met hulp van de lokale bevolking, en hebben we een garage gevonden en zijn we daar ook terechtgekomen. We hadden geen gereedschap om het wiel te vervangen in de auto, alleen een wiel.
Uiteindelijk bij een garage terechtgekomen en die wilde het voor ons maken, maar ze kregen geen toestemming van alamo omdat te doen, dat mocht pas de volgende dag.
Dus wij het water uit, en toen gingen we weer terug naar de haven. Ze bleven maar aandringen om bier te drinken, maar niemand had daar 's ochtends interesse in. Xivura schreef:Kan iemand ook een hotel aanraden dicht bij bezienswaardigheden, shopping centre, time square etc in New York? Ben druk aan het kijken op internet, maar zie door het bomen het bos niet meer...