Die laatste was er idd niet meer. 
En volgens mij die linkse jongen van de bovenste foto, die wat donkerdere jongen. Ja ik weet bijna zeker dat hij t was. 
We hebben idd geprobeert t te verhuren maar dat is heel vervelend gegaan. Als laatste ging een Nederlands meisje kijken met haar Turkse vriend. We hadden de concergie gebelt dat zij zouden komen dus hij heeft alles extra netjes gemaakt. Hij heeft zelfs bloemen gekocht en ze op tafel gezet etc. 
Meisje was helemaal gek van het appartement zei die, maar jongen reageerde alleen maar dat het te ver weg was. Wij hebben zelf nooit meer wat van ze gehoort.
Best asociaal...
Maargoed het probleem met ons appartement is, dat het heel ver weg lijkt. Maar het is absoluut niet ver weg. Als je met de dolmus gaat zit je 5 minuten in t busje tot de Tansas. Het ligt afgelegen, maar toch dichtbij het centrum. Mensen vergissen zich er heel erg in.
Iemand anders die was komen kijken vond het ook te ver en heeft uiteindelijk een appartement gehuurt nog verder dan Pineta. Dat is echt véél verder van het centrum.
En wat ons betreft. Marmaris is leuk maar voor ons gewoon te normaal. Het was echt wel leuk om er weer even te zijn en om iedereen weer te zien. Maar nu hebben we ons even laten zien zeg maar, nu is het wel ff genoeg. 
We willen nu ook gewoon eens echt op vakantie zeg maar. Ergens naartoe waar alles nieuw is. Waar we dingen kunnen doen. We hebben nu gewoon echt niks gedaan!
Vanaf Pineta is ons huisje trouwens best ver weg hoor. Pineta ligt echt aan de andere kant van Marmaris.
Ik weet niet of je weet waar het staatsziekenhuis is? En hotel Grand Faros en Hotel Cosmopolitan? Bij de Datçayolu? Nahja daar is t vlakbij.