Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky_Ray schreef:Ik ben er nu!! Helemaal top!! Ben nu in Revelstoke,morgen naar Banff, we hebben echt geweldig weer gehad! Nu beetje regen, hoop dat de icefields parkway helder is, heb er echt zin in!! Voor foto's kijk hier:
http://s187.photobucket.com/albums/x135 ... RW/Canada/
balance schreef:Ben je belazerd? Ik kom niks tegen en dat is maar goed ook want ik ben een watje wat dat betreft. Hoor er wel soms van maar tja... je weet hoe dat gaat met 'horen van'. Helemaal niks is ook weer niet waar want af en toe rennen hier elanden en soms stinkdieren of stekelvarkens over ons terrein. Maar dat zijn geen katachtigen of beren, brrrr....
eevita schreef:Of ik belazerd ben, nou een beetje![]()
heb eergisternacht nog gedroomd van laatste vakantie op de ranch. sliep in een blokhut,naast de sandhills ( natuurpark) waar we de hele week al beer hebben zien lopen.(geen droom)
moet ik midden in de nacht naar de wc. ( en die was niet in de blokhut)
Nou echt niet hoor, ik plas wel in een flesv
ik vindt het echt super intressante beesten, maar kom ze ook liever niet in mijn eentje in het donker tegen.. Daarentegen zijn we ze ook veel te paard tegengekomen, en dan zijn ze niet weg te krijgen, hoe hard je ook roept. echt lachen