Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Fijn dat jullie weer verder kunnen.
Prairy schreef:Pffffff
Prairy schreef:Hebben jullie wel alles al betaald?
Monique1963 schreef:Prairy schreef:Hebben jullie wel alles al betaald?
Ja, Erwin wilde dat netjes afhandelen.
We hebben nog geïnformeerd naar een onafhankelijke controle. Dat gaat ook flink in de prijzen lopen en als het volgens die persoon wel goed is, dan moeten wij dat betalen. Dus we wachten eerst even af, toch, wat het antwoord gaat zijn. We zitten wel met de feestdagen natuurlijk, maar we zijn geduldig. Tot op zekere hoogte.
Marilu schreef:Zo, heb weer even wat bijgelezen (want ben sedert zaterdag in Spanje).
De ellende is nog net helemaal over, lees ik ...
Als ik zie hoeveel rommel ze maken tijdens hun werk, verbaast het me niet, dat hun werk navenant is ... even rommelig, dus.
Het lijkt erop dat alles zo snel mogelijk gedaan moest zijn. Even snel, snel een zolder afwerken. En dat leidt dan duidelijk tot een hoop geknoei en rotzooi.
Maar vooral het luik 'gebrek aan respect' is het ergst van al, denk ik. Als je ziet, dat ze zonder scrupules vanalles kapot maken of vuil maken ... Zegt wel wat over het soort mensen waar jullie mee te maken gekregen hebben. Maar gebrek aan respect voor een vrouw is helemaal om van te ko...
tamary schreef:Ben bang dat met de reputatie voor geen klantvriendelijkheid die franse bedrijven hebben jullie nu dus pech hebben. Opdracht is af, want geld is binnen, dus geen reden meer voor inspanning naar ex-klant toe.
Monique1963 schreef:Wij ook niet, we hebben op trustpilot onze review geschreven. Ben benieuwd of ze hem plaatsen.
TinkerTreas schreef:Wat een ellende hebben jullie meegemaakt met die verbouwing zeg.
Hopelijk kunnen jullie het achter je laten en enorm genieten van de enorme woonruimte die jullie er nu bij hebben.
karuna schreef:Ik was er al bang voor. Betalen en tekenen voor accoord dan ben je gewoon de pineutwant dan tekenen je voor het is ok en eenmaal betaald dan heeft het bedrijf geen enkee motivatie meer om iets te doen.
![]()
Voor mij nog steeds een raadsel dat jullie die weg hebben gekozen
MoriMann schreef:Monique1963 schreef:Wij ook niet, we hebben op trustpilot onze review geschreven. Ben benieuwd of ze hem plaatsen.
Voor zover ik weet wordt een bericht op Trustpilot altijd geplaatst. Ongeacht of het bedrijf iets met reviews op die site doet. (Tenminste, zo was het een jaar of vier geleden, toen ik nog bij een klachtenafdeling werkte, waar we onder andere op berichten op Trustpilot reageerden.)
Monique1963 schreef:Hi MoriMann, een review wordt idd altijd geplaatst als hij door de automatische check van TP heen is, maar een bedrijf kan hem verwijderen. En als je in de statistieken van Groupe Verlaine kijkt, zie je dat ze best wat reviews verwijderd hebben.
MoriMann schreef:Monique1963 schreef:Hi MoriMann, een review wordt idd altijd geplaatst als hij door de automatische check van TP heen is, maar een bedrijf kan hem verwijderen. En als je in de statistieken van Groupe Verlaine kijkt, zie je dat ze best wat reviews verwijderd hebben.
Dat is nieuw voor mij. Wij konden destijds geen berichten verwijderen. Misschien een functie die beschikbaar is als het bedrijf daarvoor betaalt. Dat deed ons bedrijf niet. Nog los van het open en eerlijk willen zijn.