vanmorgen de eerste pauze, in de achtertuin windvrij en in de zon. Ook bij een van de bezichtigingen daar gezeten 
Het worteldoek wordt doorgetrokken naar achter, ietsje smaller tot de grote perenboom. Het idee is dat dat siertuin wordt met houtsnippers oid en plantgaten met sierplanten. En daar wil ik voor de peer ook weer een zitje maken een ronde afgeschermd rondom met hogere siergrassen of bamboe palen met klimmers. Een denk ik fijne plek voor een van de hangmatten.
ik heb graag de keuze schaduw, of juist niet en afhankelijk waar de wind vandaan komt kunnen kiezen.
Benieuwd hoe zo in het tuinhuisje gaan slapen bevalt. Het bed boven is al uitgetest en dat lag lekker hoorde ik. Een tussenmaat boxspring blijft, een losse ombouw met niet de beste bodem gaat weg.
was daardoor een aangepaste terugrit. We vertrokken pas tegen 1500 (ik heb voor die tijd groot deel geslapen) en heel uitgebreid gegeten rond 1800 en daarna het dichtbijzijnde parkeerplaats gekozen om te gaan slapen. Vammorgen nog steeds brak. Goddank hielpen de pijnstillers uiteindelijk wel. Lange rit maar ik ben thuis, gv aan het werk en mijn papa is ook weer veilig thuis.
waar de koelkast stond zit helemaal niks. Om het vloerkleed in de keuken zit een laag de tweede hebben ze omheen geverfd.
handig met banden pompen ook.

. Hoe dan ook waarom maak je brand? En daardoor een deel van het gebouw zo gevaarlijk geworden. We hoorden ook continue dingen binnen instorten en omvallen, echt heel bizar en bijna eng. Ook al stonden we ver buiten de hekken. Zoals het de eerste keer was redelijk save en stabiel dat was nu echt niet meer het geval. En dat in eigenlijk een paar weken tijd.
dat ik daar nooit aan gedacht heb. Die heb ik nog liggen. Die zijn nooit weggegaan. Alleen even uitvissen in welke doos/bak/emmer ze zitten. Ergens in de schuur geloof ik. De eerst volgende keer even goed nazoeken, dat moest toch al gebeuren.
. Goede reis!