Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ben ik bijna de gehele dag doodziek geweest (gebrek aan drink water hielp ook niet echt mee)
Roosch schreef:Ik weet dat jij op een andere manier reist, Dorine. Ik geef zelf de voorkeur eraan om in deze situatie niet alleen op pad te gaan maar met een busreis vanuit de reisorganisatie. Ik ga maar een weekje en wil graag de rest van de vakantie ontspannen aan zee, vandaar dat ik ervoor kies om het in 1 dag te doen. Deels ook omdat het niet per se mijn interesse heeft maar dat ik het wel graag eens gezien wil hebben om er een beeld bij te hebben.
Dorine92 schreef:Roosch schreef:Ik weet dat jij op een andere manier reist, Dorine. Ik geef zelf de voorkeur eraan om in deze situatie niet alleen op pad te gaan maar met een busreis vanuit de reisorganisatie. Ik ga maar een weekje en wil graag de rest van de vakantie ontspannen aan zee, vandaar dat ik ervoor kies om het in 1 dag te doen. Deels ook omdat het niet per se mijn interesse heeft maar dat ik het wel graag eens gezien wil hebben om er een beeld bij te hebben.
Ja dat had ik al wel door dat je voor het relaxen komt. Maar dan snap ik nog steeds niet waarom je dat dan in 1 dag dat wilt doen want echt relaxed is dat volgens mij niet. Heul vroeg op en veel in de bus