Deze ga ik doen

https://www.sawadee.nl/groepsrondreizen ... is-mexico/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Leuk Relaxed! Wanneer ga je?
Ik heb een paar weken geleden weer een cruise geboekt naar de Caribbean. Heerlijk eilandhoppen zonder je koffer in- en uit te hoeven pakken. Ik ga naar Aruba, Curacao, Bonaire, Grenada, Barbados, St. Lucia, Dominica, Guadeloupe en Antigua, vertrek en aankomst in de Dominicaanse Republiek. Heel veel zin in!
Earth schreef:Wat een ellende die vliegtickets naar Manila. Of ik heb een ticket met Xiamen air, een beetje een knakenmaatschappij voor €630.- (inclusief overnachting buiten het airport ivm 10,5 uur overstap), of voor €1000.- met KLM/Emirates. Daartussen heb je ook wel prijzen maar met allemaal hele irritante reistijden. Overstap van 4 uur midden in de nacht, vertrekken midden in de nacht, of heenweg 17 uur en dan terug 28 uur. Zucht
Ik twijfel nu gewoon om met Xiamen te gaan. Het scheelt echt veel geld...
Earth schreef:Oh wij zijn vorig jaar nog met KLM gevlogen en dat vond ik echt fijn. Toch geeft het een extra vertrouwd gevoel els er gewoon Nederlands tegen je gesproken wordt![]()
Maar KLM is altijd nog beter dan een maatschappij als Kuwait Air of Xiamen Air![]()
We gaan 17 dagen maar zijn daarvan 3 dagen reisdagen kwijt.
Fitzroy schreef:Dat is balen, purny. Maar wel mooie foto’s!
Travel_me schreef:Earth schreef:Oh wij zijn vorig jaar nog met KLM gevlogen en dat vond ik echt fijn. Toch geeft het een extra vertrouwd gevoel els er gewoon Nederlands tegen je gesproken wordt![]()
Maar KLM is altijd nog beter dan een maatschappij als Kuwait Air of Xiamen Air![]()
We gaan 17 dagen maar zijn daarvan 3 dagen reisdagen kwijt.
Even hierop inhaken: Xiamen Air is echt een prima maatschappij hoor! Zelf mee naar Indonesië gevlogen en ging helemaal prima, lekker eten en alles goed geregeld. Heb zelf met Europese maatschappijen meer problemen gehad dan Aziatische. Lufthansa bijvoorbeeld heb ik werkelijk iedere keer vertraging waardoor je overstappen niet meer haalt.