Weet iemand hier of de Amerikaanse site van Cirque du Soleil tickets aan het buitenland verkoopt? Ik probeer al een week kaarten te kopen voor een show, maar de site meldt steeds dat mijn kaart niet geaccepteerd wordt. Ik heb de bank al gebeld maar die zagen niks bijzonders en zeiden dat het waarschijnlijk met een storing te maken had. Nu heb ik gisteren van een Nederlandse site iets besteld dus hoopte ik dat de Cirque du Soleil site nu wèl mee zou werken, maar helaas...
Yasmine
Geplaatst: 16-02-14 13:22
Gefeliciteerd, CubaLibre!!! Waar zijn jullie getrouwd?
Mayniac, op http://www.ticketmaster.com worden normaal gezien ook tickets voor Cirque du Soleil verkocht en dat is zonder twijfel de meest betrouwbare ticketingsite
Wow, wat een sneeuw overal Mensen die sneeuwscheppen, hebben jullie in de buurt geen mensen die op je oprit sneeuw komen ruimen met zo'n sneeuwvoertuig? Toen wij in Missouri woonden hadden we ook ieder jaar meters sneeuw, maar wij hadden iemand die iedere keer dat het gesneeuwd had 's ochtends vroeg in zowat de hele straat (tegen betaling) de opritten sneeuwvrij maakte.
Raar dat zowel ticketmaster als the Mirage MasterCard niet accepteert. Ik heb in october via ticketmaster kaarten voor Miami Heat besteld met MasterCard en dat ging goed.
Ik ben benieuwd wat ze antwoorden. En anders misschien bellen naar de Mirage? Kost via een speciaal nummer niet heel erg veel
Overigens zijn de kaarten bij TM nog niet on sale (voor zowel de datum waar ik kaarten voor wil als nu, dacht dat ik misschien te vroeg wilde bestellen), dus dat ligt niet zozeer aan mijn kaart.
Wij zijn gewoon in Nederland getrouwd.... Hebben vanmorgen de officiële GO gekregen van het bedrijf waar manlief werkt dus nu gaan we de we-moeten-alles-nog-inpakken-stress tijd in.
Vertrek is dus 1 Maart
Eergister online kaarten besteld voor een concert in USA van Bruce Springsteen dus we kijken daar wel naar uit.... Als we dan toch in Amerika zijn dan ook maar meteen alles mee pakken wat we kunnen, toch?!
Ekeif96
Geplaatst: 17-02-14 14:03
Gefeliciteerd CubaLibre!
Heb een poosje geleden hier wat geplaatst. Maar welke site's gebruiken jullie om vliegtickets te vergelijken/boeken?
Het is namelijk zo dat het mij eigenlijk niet uitmaakt vanaf welk vliegveld ik vertrek. Ik wil het liefste vanaf een Nederlands vliegveld vertrekken, maar ook een Duits vliegveld (Dusseldorf) is voor mij te doen. Helaas heb ik nog geen site gevonden waar je dat in kan voeren.
Ook heb ik (nog) niet een bepaald tijdstip waarop ik wil vertrekken. Dus het liefste zou ik ook een bepaalde periode in willen vullen. (niet een specifieke dag dus)
Hebben jullie dus nog suggesties betreft vergelijking/boeking-site's? Of zoek ik naar iets wat niet bestaat
Ik heb net een sim van ReadySIM besteld voor 1 Gig data. Ben benieuwd of het gaat werken (en of hij op tijd hier is).
Yasmine
Geplaatst: 17-02-14 17:13
Ik heb in Amerika een sim gehad met een phone plan van $25/maand die op eender welk moment gestopt kon worden. Dus na de eerste maand heb ik hem gewoon gecancelled, geen probleem. Gewoon de eerste dag naar een AT&T shop gegaan met een simlockvrije telefoon en op een kwartiertje was het in orde.
Bij Tmobile kan je een simkaart kopen en voor $2 per dag kan je dan onbeperkt smsen en bellen (binnen de V.S.) en heb je 2g internet. Voor email en whatsapp werkte het internet bij mij perfect.
eilleen333
Geplaatst: 18-02-14 00:50
mayniac_val schreef:
Mail terug gehad van The Mirage, hun systeem werkt (nog) niet met buitenlandse factuuradressen
Dat is wel zwaar balen. Wij konden gelukkig wel kaarten kopen voor Shania Twain in Caesars Palace Dat gaat via axs.com en die accepteren wel Nederlandse creditcards. Jammer dat ze geen andere verkooppunten hebben.