Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jazzit schreef:Dat oxideert me werkelijk aan mijn derrière!
Francis schreef:Hé Jazzit, nu moet ik er nog een medisch woordenboek bij pakken ook![]()
(sorry, even luchtig grapje tussendoor, maar eigenlijk is't natuurlijk in-triest allemaal...)
pniekepnak schreef:Bedouin, ook hier respect voor het feit dat je blijft reageren, en de manier waarop. Want wat moet dit jou kwetsen. Ook jij bent slachtoffer in dit verhaal. Ik vind het ook heel dapper dat je hulp durft te vragen.
Ik hoop dat het je lukt om een goed format te bedenken om je bedrijf GOED door te kunnen starten. Ik hoop ook oprecht dat er mensen zullen zijn die er verstand van hebben en die je willen helpen.
pniekepnak schreef:Bedouin, ook hier respect voor het feit dat je blijft reageren, en de manier waarop. Want wat moet dit jou kwetsen. Ook jij bent slachtoffer in dit verhaal. Ik vind het ook heel dapper dat je hulp durft te vragen.
Ik hoop dat het je lukt om een goed format te bedenken om je bedrijf GOED door te kunnen starten. Ik hoop ook oprecht dat er mensen zullen zijn die er verstand van hebben en die je willen helpen.
Amy77 schreef:Ik wil wel even mijn complimenten uiten naar Bedouin met haar laatste post, die voor mij de eerst nuttige is en waaruit blijkt dat er iig nagedacht wordt war er moet veranderen op kort termijn en wat daarvoor nodig is..ipv in élke alinea alle gebeurtenissen weg te wuiven..zoals je datw el voorheen deed B..ik hoop dat je dat hebt geschreven omdat je dat in je hart ook echt zo voelt en beseft en niet omdat je idd als bliksemafleider een post naar tevredenheid plaatst..
quera schreef:Bedouin je kan het! Maak je droom waar![]()
Het concept is zo goed. En ik geloof best dat jij de kennis en de kracht ervoor hebt om er iets heel moois van te maken. Ik denk dat het voor meerdere bokkers een droom is om in de Sahara te rijden. Probeer deze voor ons waar te maken. Want dit moet een reis zijn om nooit te vergeten.
Ik hoop over een aantal jaar positieve verhalen te horen van bokkers die deze droomreis hebben mogen maken. Ik hoop dat je daarbij goede hulp kan krijgen om er echt iets van te maken.
mltex schreef:quera schreef:Bedouin je kan het! Maak je droom waar![]()
Het concept is zo goed. En ik geloof best dat jij de kennis en de kracht ervoor hebt om er iets heel moois van te maken. Ik denk dat het voor meerdere bokkers een droom is om in de Sahara te rijden. Probeer deze voor ons waar te maken. Want dit moet een reis zijn om nooit te vergeten.
Ik hoop over een aantal jaar positieve verhalen te horen van bokkers die deze droomreis hebben mogen maken. Ik hoop dat je daarbij goede hulp kan krijgen om er echt iets van te maken.
Zat ik me ook te bedenken, ZIJ kan toch best verder gaan zonder hem (zakelijk gezien) en met hulp van wel geschikte mensen? wat is de afhankelijkheid van hem?
cam schreef:Ik vind het moeilijk te geloven dat Sandra is verleid tot een massage of is achtervolgt en ik ga ervan uit dat zij dat direct had gemeld was dat werkelijk voorgevallen, gezien onze pb uitwisseling voorafgaand aan haar komst.
x__Danielle schreef:mltex schreef:
Zat ik me ook te bedenken, ZIJ kan toch best verder gaan zonder hem (zakelijk gezien) en met hulp van wel geschikte mensen? wat is de afhankelijkheid van hem?
Uhhh, misschien dat ze van hem houdt, getrouwd is. Je zet niet zomaar je man aan de kant, en gaat alleen verder...
bedouin schreef:In een paar jaar tijd heeft Abderrahim zich enorm ontwikkeld tot iemand die weet te organiseren en dat ook leuk vind.
Ik ga nu het opnieuw proberen bij een ander bedrijf in een ander land omdat ik mezelf up to date wil houden en wil leren van andere bedrijven.
Mocht iemand mij een kans willen geven, mijn pb staat open.