Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zijn er 5 in totaal
Tasje en blouse gekocht en toen naar de Andy's gegaan om te eten en daarna naar Walmart om een borstel te kopen en een DVD... Onwijs leuk natuurlijk
Toen was de zon alweer onder aan het gaan en gingen we weer terug naar Saint John, lange highway is het, half uurtje ongeveer. En dan opeens....
Ik echt
NEEEEEEE
(niet alleen omdat het hert dood gaat maar omdat je door zo'n klap de auto total loss rijd en je er zelf meestal ook niet erg heel vanaf komt) ... Maar thank god reageerde Diana snel en kon op tijd afremmen, anders was dat hert absoluut geraakt... Wat een stomme beesten, totaal geen hersencellen ofzo
hij liep gewoon echt, niet rennen, nee, een chille loop
Werd bijna zijn dood. 
je ziet die auto's van ver af aankomen en toch steken ze over,.

In 2007 heb ik een bullriding rodeo gezien in Australie, niet het zelfde maar kon me even helemaal in je verplaatsen met die foto's, machtig he! 

Als jullie zonder baan zitten, grijp meteen je kans! Want vaak doet zich geen tweede kans voor
Hoop stiekem nog op een knappe cowboy hier
Wil eigenlijk helemaal niet weg hahahaha
Dat is echt rotnieuws
vinden we niet erg hoor... Hebben de bokkers spontaan een leuk nieuw vakantie adresje! 
slecht nieuws is nooit leuk om te horen al helemaal niet als je zo ver weg bent.. Als het een hernia is valt er gelukkig meestal wel iets aan te doen. Vroeger moest je dan een x aantal weken in bed liggen maar inmiddels zijn ze er achter gekomen dat beweging beter is: o.a. fysio en wandelen! En natuurlijk aan de pijnstillers.. Ik hoop voor je vader dat het een hernia is en niet iets anders, vervelend maar dan kunnen ze er (volgens mij) iig iets aan doen!
Mocht hij opgenomen worden: dan is hij iig in goede handen.. Misschien dat dit je een beetje geruststeld. Beterschap voor je vader en jij niet vergeten te blijven genieten hé!
Ik weet zeker dat je ouders liever hebben dat je nog enorm geniet van je tijd daar dan dat je je alleen maar zorgen maakt, je kan toch niet veel doen..
Bloemetje87 schreef:Als je die knappe cowboy vind kom je dan nog wel terug of ga je dan denken aan emigreren met je "ik wil niet meer weg"vinden we niet erg hoor... Hebben de bokkers spontaan een leuk nieuw vakantie adresje!
He vervelend van je vaderslecht nieuws is nooit leuk om te horen al helemaal niet als je zo ver weg bent.. Als het een hernia is valt er gelukkig meestal wel iets aan te doen. Vroeger moest je dan een x aantal weken in bed liggen maar inmiddels zijn ze er achter gekomen dat beweging beter is: o.a. fysio en wandelen! En natuurlijk aan de pijnstillers.. Ik hoop voor je vader dat het een hernia is en niet iets anders, vervelend maar dan kunnen ze er (volgens mij) iig iets aan doen!
Mocht hij opgenomen worden: dan is hij iig in goede handen.. Misschien dat dit je een beetje geruststeld. Beterschap voor je vader en jij niet vergeten te blijven genieten hé!
Ik weet zeker dat je ouders liever hebben dat je nog enorm geniet van je tijd daar dan dat je je alleen maar zorgen maakt, je kan toch niet veel doen..
beslist.