Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Heb je nog niet van tevoren ingecheckt,, Suzan? Want dan is 2 uur van tevoren vroeg zat.
De keren dat ik met de boot geweest ben naar eilanden heb ik geen mensen met bordjes zien staan op de kade, maar ik begreep idd dat het op de Cycladen wel gebruikelijk is.
Natasja, bedankt voor je uitleg. Het klinkt mij te veel als kamperen en daar heb ik dus echt een bloed hekel aan . Maar verder lijkt zeilen me ook erg mooi langs de Griekse kust en eilanden. Hebben jullie wel altijd genoeg wind, want als ik hier op zee kijk valt het niet altijd me met de wind.
Electra, idd, smaken verschillen. Als ik ergens een hekel aan heb is het zand tussen mijn tenen. Doe mij maar kiezelstranden. Vond ik op meerdere eilanden wel zo fijn.
Fitzroy schreef:Natasja, bedankt voor je uitleg. Het klinkt mij te veel als kamperen en daar heb ik dus echt een bloed hekel aan . Maar verder lijkt zeilen me ook erg mooi langs de Griekse kust en eilanden. Hebben jullie wel altijd genoeg wind, want als ik hier op zee kijk valt het niet altijd me met de wind.
Dribbelkont schreef:wij vertrekken 28 juli naar corfu
ben wel beetje bang voor de muggen?
deet werkt ook goed zei iemand hier.
waar kan ik dat halen?
Dribbelkont schreef:wij vertrekken 28 juli naar corfu
ben wel beetje bang voor de muggen?
deet werkt ook goed zei iemand hier.
waar kan ik dat halen?