Je bent nog nooit met hem op stap geweest Captain?
Ik weet nog dat ik ook altijd flink zenuwachtig was voordat ik 's avonds op pad ging de eerste paar keren... Later niet meer, maar m'n eetlust werd er niet bepaald meer op.
Captain
Geplaatst: 16-08-12 09:09
Hahaha nee inderdaad. Zondag komen we rond 9u/half 10 in het hotel aan en dan moeten we eerst ons armbandje enzo krijgen en dan ga ik 'm opzoeken in het strandrestaurant waar hij dan wacht. En dan gaan we maandag (de eerste dag dus) met z'n tweeën naar een ander hotel..
Oh meteen maandag... Wat leuk! Ben echt super benieuwd naar je verhalen als je terug komt! Ook veel foto's maken he!
Bambino
Geplaatst: 16-08-12 09:14
Haha gelijk maandag al heb zo idee dat jij de hele vakantie in het andere hotel doorbrengt met hem * Grapje. Wel heel leuk hoor en ken me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Ja ik zat als cadeautje nog te denk aan die haviana's slippers? die zijn nu tog veel in de sale en dragen ze altijd wel daar..
Zijn jullie ook al eens wezen paardrijden in de woestijn?
Captain
Geplaatst: 16-08-12 09:17
Heeeeel veel foto's.. Daar waren we het al over eens haha! Slippers zijn wel leuk als je dan allebei dezelfde doen. Maar ik weet eigelijk niet of ze daar veel op slippers lopen?
Haha dat is goed! die wachten we af dan en af en toe wel even update plaatsen he als het lukt! Dan zijn wij ook een beetje in Egypte haha.. Trouwens wel rustig in dit topic is het zeg..
Ben nog nooit wezen paardrijden in de woestijn! Wel een paar keer op een kameel helaas... Misschien als ik er over 12 dagen weer ben dat ik er eens voor kan kijken.
Bambino
Geplaatst: 16-08-12 09:31
Ik ben wel wezen paardrijden het is echt aanrader! heerlijk was het ik ga dit keer weer ( samen ) vorige keer was ik alleen met me zusje , is bij een kennis dus wel handig.
Nee , zou met hem en mijn zusje gaan alleen hij moest door omstandigheden op werk blijven dus werden opgehaald door vriend van hem ( wel spannend haha 2 meisjes in rijbroek met lange sokken met 40 graden ) . Eenmaal daar aangekomen ff cultuurshock paarden waren niet vel over been maar ook niet dik ( moet natuurlijk ook niet die van ons hier zijn veel te vet ) en het was zo simpel paarden stonden allemaal vast buiten aan lang touw met grote ton gras voor zich dat kregen ze onbeperkt, en s'nachts gingen ze op stal. Nou ons voorgesteld aan de eigenaar van de ''manege'' er stond niks gezadeld hij zei jullie mogen kiezen ( hij wacht altijd met zadelen tot toeristen er zijn zodat die ze in ken delen op de juiste paarden om ongelukken te voorkomen ) . hij ging ze allemaal een voor een voor stellen uiteindelijk had ik gekozen voor een dooie haha die keek zo lekker suf , was een 6 jarige zwarte hengst en me zusje had een leuk vos hengstje van 9? uitgekozen. We gingen met ze 2en en ahmed de eigenaar dan , want was een prive rit geregeld voor ons nou lekker gestapt heel stuk toen zijn we gaan draven heerlijk dat windje en die van mij was echt een dooie haha , die van me zusje daar in tegen.. die had zo naar ze zin dat beest staart recht in de lucht en flink bokken hoor haha echt uit frisheid gewoon ( dat met 40 graden haha ! ) de eigenaar zei ook nog doet die nooit met al die hobbelende zoutzakken die ik vaak krijg hij zei ik geniet zelf er ook gewoon van met 2 dames die ook nog is echt kennen rijden en dus niet alleen maar stappen en niet constant hoeven op te letten wat er gebeurd op me paarden. daarna paar keer galopje gedaan en wedstrijdje wie snelst was en toen weer langzaam terug gestapt naar stal , stal staat aan begin van woestijn dus we zaten ook direct in woestijn. Heb ook met eigenaar afgesproken om dit keer door woestijn richting het strand te gaan! dus ben heel benieuwd
Oh klinkt echt wel super vet! Nu wil ik oooooooook!! Toch eens rondkijken in Sharm of ze er wat aanbieden (en waar de paarden goed verzorgd worden natuurlijk) en anders volgende keer maar naar Hurghada.
Haha ja, je moet goed rondkijken , die van ons waren niet dik en je zag bij sommige de ribben echt goed maar ze kregen onbeperkt ruwvoer en hij zei ook ik hou ze express redelijke schraal voor de warmte maar ook als ik ze op veel krachtvoer ze dan vliegen de toeristen door het rond haha. Maar je moet echt doen is zo mooi , ken niet wachten om weer te gaan , ik was trouwens anderhalf uur wezen rijden maar dat was ook precies goed niet te kort en niet lang, was om 5uur s'middags gegaan dus zagen ook nog zonsondergang op het paard helaas vergeten foto's te maken heel slim haha..
Ja hij schijnt wel hoor het is heerlijk, alleen op mijn balkon pas vanaf 3uur zon en laat mij nou net moeten werken om 4uur haha :p + ik heb een of andere pigmentvlekken, die dus echt zon nodig hebben anders ga je ze zien, als ik weekje egypte ben zijn ze zo weg, maar hier in nederland blijven ze terugkomen dus nu maar ff zonnenbank haha heerlijk ogen dicht en inbeelden of ik aan zee lig!