Ik weet nog dat ik ook altijd flink zenuwachtig was voordat ik 's avonds op pad ging de eerste paar keren...
Later niet meer, maar m'n eetlust werd er niet bepaald meer op.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Later niet meer, maar m'n eetlust werd er niet bepaald meer op.
Wat leuk!
Ook veel foto's maken he!
* Grapje.
Maar die is niet zo leuk, volgende week krijgen jullie leukere. 
) .
nou lekker gestapt heel stuk toen zijn we gaan draven heerlijk dat windje en die van mij was echt een dooie haha , die van me zusje daar in tegen.. die had zo naar ze zin dat beest staart recht in de lucht en flink bokken hoor haha echt uit frisheid gewoon ( dat met 40 graden haha ! ) de eigenaar zei ook nog doet die nooit met al die hobbelende zoutzakken die ik vaak krijg hij zei ik geniet zelf er ook gewoon van met 2 dames die ook nog is echt kennen rijden en dus niet alleen maar stappen en niet constant hoeven op te letten wat er gebeurd op me paarden. daarna paar keer galopje gedaan en wedstrijdje wie snelst was en toen weer langzaam terug gestapt naar stal , stal staat aan begin van woestijn dus we zaten ook direct in woestijn.
Nu wil ik oooooooook!!
, ken niet wachten om weer te gaan , ik was trouwens anderhalf uur wezen rijden maar dat was ook precies goed niet te kort en niet lang, was om 5uur s'middags gegaan dus zagen ook nog zonsondergang op het paard helaas vergeten foto's te maken heel slim haha..

!