Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liberty schreef:Moab/Arches is leukBen er vorig jaar ook geweest
Ik zal aan mijn vriend eens vragen over die helicoptervlucht bij de grand canyon, heeft hij gedaan. Zelf heb ik in 2009 een rondvlucht gedaan van Page naar de Grand Canyon en dat was errug gaaf!!!!!!
Zefana schreef:Filmpje ziet er erg tof uit, mij alleen niet gezien dat ik dat ooit zal doen.
Weten jullie een mooie/ leuke locatie waar we kunnen gaan paardrijden tijden onze route: Grand Canyon- Page - Bryce - Zion- Las Vegas.
We verblijven overal maar 1 nacht dus willen een "korte" rit maken omdat we zoveel mogelijk willen zien en doen.
lesilla schreef:liberty schreef:Moab/Arches is leukBen er vorig jaar ook geweest
Ik zal aan mijn vriend eens vragen over die helicoptervlucht bij de grand canyon, heeft hij gedaan. Zelf heb ik in 2009 een rondvlucht gedaan van Page naar de Grand Canyon en dat was errug gaaf!!!!!!
Hoeveel heeft hij ervoor betaald?
En ik ben zo jaloers op de personen die vertrekken, nog enkele maanden hier
Zefana schreef:Filmpje ziet er erg tof uit, mij alleen niet gezien dat ik dat ooit zal doen.
Weten jullie een mooie/ leuke locatie waar we kunnen gaan paardrijden tijden onze route: Grand Canyon- Page - Bryce - Zion- Las Vegas.
We verblijven overal maar 1 nacht dus willen een "korte" rit maken omdat we zoveel mogelijk willen zien en doen.
Gowlan schreef:Gaan er nog mensen naar newark vliegen op de 29e?
Ik heb gezien dat ik maar 1,5 uur overstaptijd heb, hoop echt geen problemen te krijgen want anders mis ik mijn vlucht naar Orlando
MacavityL schreef:Gowlan schreef:Gaan er nog mensen naar newark vliegen op de 29e?
Ik heb gezien dat ik maar 1,5 uur overstaptijd heb, hoop echt geen problemen te krijgen want anders mis ik mijn vlucht naar Orlando
Tijdens mijn vlucht naar New York hadden ze het erover dat als je overstap minder dan een bepaald aantal uren is (ik geloof 4) dan krijg je in het vliegtuig iets (soort pas) waarmee je in de "fast lane" bij de douane mag gaan staan, zodat je sneller naar je aansluitende vlucht kan.
Met wat voor soort visum ga je eigenlijk naar de VS? Omdat je ergens gaat werken?