Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pytje schreef:Oke dan, klinkt wel als een uitdaging. Goed les is inderdaad erg belangrijk, ik heb 2 jaar terug (en daarvoor 10 jaar geleden) een paar dagen erg goed les gehad waar ik mezelf nog mee hersenspoel. Blauw en rood kan ik best goed beneden komen en zwart redelijk. Vorig jaar had ik beginnersskies, maar die begonnen te klapperen. Dat was irritant, dit jaar maar eens kijken voor iets stuggere.
Hoe lang snowboard je al?
felinetibor schreef:Ik ben op mijn derde begonnen met skieën. Op mijn negende mocht ik eindelijk snowboarden en dat ga ik nu ook alweer voor mijn zesde jaar doen. Kan ook echt niet meer wachten. Maar moet toch nog 91 dagen wachten voordat we vertrekken en 93 voordat ik echt weer op mijn board boven aan de berg sta!
Anneert schreef:Dit wordt pas mijn 2e jaar écht skiën; wederom zonder les. Vriendlief moet het me maar leren. Vind les idd ook erg duur en nu we met z'n tweeën gaan is er tijd genoeg om het mij nog wat te leren.
isaja schreef:Anneert schreef:Dit wordt pas mijn 2e jaar écht skiën; wederom zonder les. Vriendlief moet het me maar leren. Vind les idd ook erg duur en nu we met z'n tweeën gaan is er tijd genoeg om het mij nog wat te leren.
Als hij goed kan skieen is daar helemaal niets mis mee hoor, maar tegenwoordig is het altijd stampend vol op de piste en je ziet gewoon van alles naar beneden komen wat gewoon levensgevaarlijk is........ voor hun zelf maar ook voor anderen.
Ik had voor een paar jaar terug een dame die ook naar beneden kwam zeulen en ik kon nog op tijd reageren en ontwijken maar degeen die voor mij aan het skieen was werd vies omver geskied en moest met de banaan naar beneden en puur omdat deze dame wel de lef maar niet genoeg ski ervaring had.