Vanochtend was er een wisselstoring rond Gouda hoorde ik, hoefde gelukkig niet naar school.
Volgens mij valt het verder reuze mee met storingen, echt goed!! Alleen nu eentje tussen Arnhem-Winterswijk, maar dat is niet anders dan normaal geloof ik.
Niets van die storing gemerkt, het was alleen dusdanig druk op gouda dat ik via duivendrecht gegaan ben ipv via Utrecht. Om half 9 reed alles alweer gewoon..
Ik heb de indruk dat de intercity's tussen twee stations koude lucht blazen en een dot warme lucht de coupé's inpompen als je bijna bij een station bent... Behoorlijk irritant. Toen ik in Zwolle instapte was het snikheet, tegen de tijd dat we bijna bij Amersfoort waren hartstikke koud, en toen we Amersfoort binnen reden kwam er weer een flinke lading warme lucht... Vreemd...
Heb gemerkt ja wisselstoring bij Gouda, was best druk in de trein tussen Leiden en Woerden. Gelukkig geen last van gehad. En die warmtepalen zijn erg lekker ja. Ik snap niet dat dat ding op Leiden aan het eind van het perron pas ergens staat.
RelarDevi
Geplaatst: 30-11-10 20:21
Idd, geen logische plek.. Wat mij betreft mogen ze dat op alle stations om 2 meter plaatsen.. Het is soms zo koud en helemaal als het waait.. brrrrrrrrrrrrr
ja daar is het ook idd niet echt warm hoor, maar altijd nog iets beter dan beneden.
Konstantine
Geplaatst: 30-11-10 20:44
Jans schreef:
Toch valt de hal in Utrecht me wel vies tegen
Inderdaad, ik vond het daar zondag ook geen pretje om te moeten wachten. Gelukkig duurde het in de rij staan bij Starbucks een kwartier en was ik toen wel weer enigszins op temperatuur
Doe ook maar van die palen op Nw-Vennep of zet uberhaupt wind en waterdichte wachthokjes neer op Nw-Vennep. En verder mogen ze van mij best ook op Utrecht CS komen en op leiden op wat praktischere plaatsen. Schiphol is niet nodig, de plaza is altijd wel redelijk goed te doen.
Nou bij de roltrappen en deuren is het nog wel fris en op het perron is het altijd fris. Maar gewoon lekker tussen de winkels door wandelen en daar gaan zitten, das wel lekker.
Konstantine
Geplaatst: 30-11-10 21:25
Bruna ben ik ook nog geweest, snoezige Forever Friends-agenda gekocht
Jammer dat op de meeste niet zo grote stations de winkels dicht zijn op zondag... AKO en zo en bij sommige stations zijn zelfs Smullers en de Kiosk dicht op zondag.
RelarDevi
Geplaatst: 30-11-10 21:25
Dat het fris is vind ik niet zo heel erg, ik vind het veel kouder wanneer het waait..
Konstantine
Geplaatst: 30-11-10 21:26
MoonChloe schreef:
Dat het fris is vind ik niet zo heel erg, ik vind het veel kouder wanneer het waait..
Op Roosendaal is dat altijd heel erg, daar staat zo'n ongelooflijk koude en harde wind...
Soms moet je goed gaan staan achter een lift of pilaar of wat, dan sta je ook veel beter. In utrecht sta ik geregeld achter de kiosk of bij de lift ergens afhankelijk van de wind.
Butterfly
Geplaatst: 30-11-10 23:27
Konstantine schreef:
MoonChloe schreef:
Op Roosendaal is dat altijd heel erg, daar staat zo'n ongelooflijk koude en harde wind...
Amersfoort ook! Het lijkt wel of het daar 10 graden kouder is dan ergens anders