Emmaa_ goede vraag!
Er moet ook een goede camerawinkel zijn, daar ga ik ook zeker even een kijkje nemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Nog even een vraagje hé. Welke winkels (en dan heb ik het over tienermode, en goedkoop, dus zeg maar H&M, the Sting, Vero etc. maar dan iets aparter) in Amerika zijn nou echt aanraders? Want ik hoor wel heel veel verhalen over winkels als Forever 21 en Target etc, maar zijn dat nou echt leuke winkels of valt het allemaal tegen?
Ik heb namelijk een behoorlijke rits geld uitgetrokken voor het winkelen in Amerika, en als het niet de moeite waard is ga ik van de week nog even hier in Almere winkelen
xMendy schreef:Zijn er ook mensen die met een heli over de grand canyon zijn gevlogen? Dat gaan wij nl. ook doen maar ben er niet zo'n fan van, al helemaal niet op vrijdag de 13e
Emmaa_ schreef:Nog even een vraagje hé. Welke winkels (en dan heb ik het over tienermode, en goedkoop, dus zeg maar H&M, the Sting, Vero etc. maar dan iets aparter) in Amerika zijn nou echt aanraders? Want ik hoor wel heel veel verhalen over winkels als Forever 21 en Target etc, maar zijn dat nou echt leuke winkels of valt het allemaal tegen?
Ik heb namelijk een behoorlijke rits geld uitgetrokken voor het winkelen in Amerika, en als het niet de moeite waard is ga ik van de week nog even hier in Almere winkelen
xMendy schreef:Zijn er ook mensen die met een heli over de grand canyon zijn gevlogen? Dat gaan wij nl. ook doen maar ben er niet zo'n fan van, al helemaal niet op vrijdag de 13e
Nadir schreef:Klinkt als een leuke trip Klimop!
Maarre... Geen Vegas??
Wij zijn een paar weken geleden ook naar Six Flags Magic Mountain geweest, het was echt geweldig! Het is extremer dan je denkt, harder, hoger, echt heel gaaf! Houd er rekening mee dat je echt wel de hele dag nodig hebt om alleen al alle achtbanen te doen. Wij waren er van 10 tot 10, en dan konden we nog bijna overal zo doorlopen!
Heel veel plezier!
Klimop schreef:Blijven jullie daar in de buurt logeren? Ik heb vorig jaar 3 maanden in Jackson gewerkt dus ik weet alles wat je maar kunt bedenken in die omgeving.De vorige keer dat we in Amerika waren zijn we ook (o.a.) in California geweest en toen idd naar Six Flags Magic Mountain, vandaar dat we deze keer naar Six Flags onder New York (New Jersey) gaan, 'six flags great adventure park' dusIk weet idd dat alles daar hoger, harder en stijler gaat, maar daar DOE je het ook juist om he?
Ik ga samen met mijn broer en zus (stelletje achtbanen-freaks bij elkaar) de hele dag erheen, hebben flash-cards besteld zodat we hopelijk ook in de oh-so-famous Kingda Ka (en natuurlijk alle andere vette achtbanen) kunnen, in plaats van 3 uur te wachten
We kunnen vast heel wat boze blikken verwachten, maar liever dat dan de hele dag in een rij staan en dat je dag na 5 achtbanen al voorbij is
Klimop schreef:De vorige keer dat we in Amerika waren zijn we ook (o.a.) in California geweest en toen idd naar Six Flags Magic Mountain, vandaar dat we deze keer naar Six Flags onder New York (New Jersey) gaan, 'six flags great adventure park' dusIk weet idd dat alles daar hoger, harder en stijler gaat, maar daar DOE je het ook juist om he?
Ik ga samen met mijn broer en zus (stelletje achtbanen-freaks bij elkaar) de hele dag erheen, hebben flash-cards besteld zodat we hopelijk ook in de oh-so-famous Kingda Ka (en natuurlijk alle andere vette achtbanen) kunnen, in plaats van 3 uur te wachten
We kunnen vast heel wat boze blikken verwachten, maar liever dat dan de hele dag in een rij staan en dat je dag na 5 achtbanen al voorbij is
![]()
Enne... Las Vegas gaat het niet worden, we hebben ook een 11-jarige mee en ik moet ook nog een paar jaartjes wachten, dus dat zou ook de lol niet zijn he?
Mariss schreef:Hoi,
Zijn er nog meer bokkers die dit jaar de Verenigde Staten gaan verkennen?
Wij gaan voor de eerste keer, waarschijnlijk de westkust, 3 weken.
We zitten nog een beetje in dubio, omdat oost ons met een stukje canada ook geweldig lijkt.
Kom maar op met die plannen!
Emmaa_ schreef:*schrijft op*
Dank!
Is Victoria's Secret goedkoper in Amerika dan in NL? Ik heb wel eens rondgekeken voor bikini's daar maar ik vond het allemaal veel te duur om te laten inschippen