Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mbkaatje schreef:Raar dat dat niet lukt. Zou het dan al vol zijn?
Wij hebben besloten om toch met de auto te gaan, voornamelijk omdat het nogal veel geld scheelt. Ik zag er eigenlijk een beetje tegenop omdat ik wel een rijbewijs heb, maar mijn vriend niet (tenminste niet voor de auto). Daarom gaan we nu al op zondag heen en vanaf maandag de parken in. Ik heb er dus nog een nachtje extra bijgeboekt, weliswaar in een ander hotel. Op die manier kunnen we rustig aan doen.
Zelf heb ik een benzine auto, dus wat je voor diesel kwijt zult zijn .... geen idee. Het is ongeveer 600 km en als je weet hoeveel km je rijdt met een tank, kan je het ongeveer wel zelf uitrekenen.
mbkaatje schreef:Geen idee wat dat betekent, je zou zeggen dat het de kwaliteit is van de restaurants, waar je mag eten.
Doom, ik hoor altijd van iedereen dat het prima te doen is met de auto. Daar ga ik dan ook maar vanuit. En we hebben de mogelijkheid om wel een dagje eerder te vertrekken, dus dat leek me iets relaxter rijden.
mbkaatje schreef:Geen idee wat dat betekent, je zou zeggen dat het de kwaliteit is van de restaurants, waar je mag eten.
Doom, ik hoor altijd van iedereen dat het prima te doen is met de auto. Daar ga ik dan ook maar vanuit. En we hebben de mogelijkheid om wel een dagje eerder te vertrekken, dus dat leek me iets relaxter rijden.
Bellatrix schreef:Wij gingen ook met de auto, die reed op gas. Volle tank was 20 euro.2x heen getankt en 2x terug. Ik vond het prima te doen met de auto.
curly2day schreef:Mocht je nu vragen hebben kun je ook gewoon even bellen met de OAD, hebben wij ook gedaan.
Over Santa Fe, daar werd tegen ons door OAD gezegd dat de "gratis" eten actie niet gold,alleen vanaf Cheyenne.
Wij wilden het er eerst ook bij boeken,maar je betaald dan ong. 60 euro meer p.p.terwijl het ontbijt er anders ook al bij zit. En je moet dan ook dat bedrag voor je kind betalen en om nu 6o euro voor een kindje van 2,5 jaar te betalen. Dat eet hij nooit weg,dus hebben wij besloten het er niet bij te boeken.
Wij gaan ook met de auto,lease dus nog even tanken in Nederland,de vorige keer zouden we het dan net weer kunnen redden tot in Nederland met de tank,maar hebben het niet gegokt. Dus heel iets getankt zodat we zeker weten niet zonder kwamen te staan.
doom schreef:Weet iemand wat dit allemaal betekend?
Half pension plus
half pension standaard
half pension premium
Ik kan het nergens vinden op de oad website wat de betekenis daar van is ..