Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:05

Ik wil graag Bij oad boeken, is net ff goedkoper, alleen verdorrie niet op de datum waar ik wil aankomen !! die staat er gewoon helemaal niet Op!! |(

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:11

Raar dat dat niet lukt. Zou het dan al vol zijn?
Wij hebben besloten om toch met de auto te gaan, voornamelijk omdat het nogal veel geld scheelt. Ik zag er eigenlijk een beetje tegenop omdat ik wel een rijbewijs heb, maar mijn vriend niet (tenminste niet voor de auto). Daarom gaan we nu al op zondag heen en vanaf maandag de parken in. Ik heb er dus nog een nachtje extra bijgeboekt, weliswaar in een ander hotel. Op die manier kunnen we rustig aan doen.
Zelf heb ik een benzine auto, dus wat je voor diesel kwijt zult zijn .... geen idee. Het is ongeveer 600 km en als je weet hoeveel km je rijdt met een tank, kan je het ongeveer wel zelf uitrekenen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:17

mbkaatje schreef:
Raar dat dat niet lukt. Zou het dan al vol zijn?
Wij hebben besloten om toch met de auto te gaan, voornamelijk omdat het nogal veel geld scheelt. Ik zag er eigenlijk een beetje tegenop omdat ik wel een rijbewijs heb, maar mijn vriend niet (tenminste niet voor de auto). Daarom gaan we nu al op zondag heen en vanaf maandag de parken in. Ik heb er dus nog een nachtje extra bijgeboekt, weliswaar in een ander hotel. Op die manier kunnen we rustig aan doen.
Zelf heb ik een benzine auto, dus wat je voor diesel kwijt zult zijn .... geen idee. Het is ongeveer 600 km en als je weet hoeveel km je rijdt met een tank, kan je het ongeveer wel zelf uitrekenen.

Mijn vriend heeft ook zijn rijbewijs nog niet, ik moet het dus ook in mijn uppie gaan doen, helaas kunnen wij niet eerder weg of later weg gaan..
Ik kan op maandag en woensdag geen invaller vinden op mijn werk, opzoek naar een nieuwe collega... en mijn vriend doet fanatiek voetballen.. we vallen nu dus precies in de winterstop.. dit zijn dus echt de enigste dagen dat wij de komende maanden zouden kunnen.
Heenweg, wordt het ff bikkelen.. maar het is maar 5,5 uur rijden.. dus gewoon zo nu en dan ff stoppen en ik denk dat het dan wel goed komt toch?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:30

Weet iemand wat dit allemaal betekend?

Half pension plus
half pension standaard
half pension premium

Ik kan het nergens vinden op de oad website wat de betekenis daar van is ..

mbkaatje

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:35

Geen idee wat dat betekent, je zou zeggen dat het de kwaliteit is van de restaurants, waar je mag eten.

Doom, ik hoor altijd van iedereen dat het prima te doen is met de auto. Daar ga ik dan ook maar vanuit. En we hebben de mogelijkheid om wel een dagje eerder te vertrekken, dus dat leek me iets relaxter rijden.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:39

mbkaatje schreef:
Geen idee wat dat betekent, je zou zeggen dat het de kwaliteit is van de restaurants, waar je mag eten.

Doom, ik hoor altijd van iedereen dat het prima te doen is met de auto. Daar ga ik dan ook maar vanuit. En we hebben de mogelijkheid om wel een dagje eerder te vertrekken, dus dat leek me iets relaxter rijden.

nee het heeft niet met de kwaliteit van het eten te maken, maar met bijkomende kosten als je dat aanvinkt...
Om een vb te geven misschien is premium ontbijt, lunch en diner erbij in.. kun je dus extra er bij kopen..
Maar er staat nergens informatie wat wat betekend, dus ik kan wel iets doodleuk aanvinken omdan de prijs te bepalen..
Maar dan moet het wel het zelfde zijn als die aanbieding die ik dus op de disney site kan nemen :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:45

mbkaatje schreef:

Sorry lees het nu opnieuw, maar je denkt er wel het zelfde over als mij haha :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 13:59

mbkaatje ; Wij zijn ook met de auto gegaan (schoonzus en broer reden om de beurt) en we hebben in totaal voor 100euro getankt (diesel)

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:15

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:21

Wij gingen ook met de auto, die reed op gas. Volle tank was 20 euro. :D 2x heen getankt en 2x terug. Ik vond het prima te doen met de auto.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:30

Bellatrix schreef:
Wij gingen ook met de auto, die reed op gas. Volle tank was 20 euro. :D 2x heen getankt en 2x terug. Ik vond het prima te doen met de auto.

Hee dat is niet duur haha.
Naja net gekeken als ik met van de disneysite boek is haast 100 euro goedkoper als dat ik OAD doe en dan half pension..
Ik ben er uit het wordt dus gewoon de disneysite, die is gewoon echt het goedkoopst.

Hoorde van mijn moeder dat in frankrijk de diesel het zelfde kost als benzine omdat ze daar geen wegenbelasting hebben, wordt ook verekend met brandstof enzo...

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:31

sharoontje schreef:
mbkaatje ; Wij zijn ook met de auto gegaan (schoonzus en broer reden om de beurt) en we hebben in totaal voor 100euro getankt (diesel)

Waar ligt Deventer ook alweer ? en wat voor auto hebben jullie ? :=

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:17

Lijk wel een stalker }>
Wil ik gaan boeken op de disney site , krijg ik iedere x dat mijn sessie verlopen is :(

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:38

Mocht je nu vragen hebben kun je ook gewoon even bellen met de OAD, hebben wij ook gedaan.

Over Santa Fe, daar werd tegen ons door OAD gezegd dat de "gratis" eten actie niet gold,alleen vanaf Cheyenne.
Wij wilden het er eerst ook bij boeken,maar je betaald dan ong. 60 euro meer p.p.terwijl het ontbijt er anders ook al bij zit. En je moet dan ook dat bedrag voor je kind betalen en om nu 6o euro voor een kindje van 2,5 jaar te betalen. Dat eet hij nooit weg,dus hebben wij besloten het er niet bij te boeken.

Wij gaan ook met de auto,lease dus nog even tanken in Nederland,de vorige keer zouden we het dan net weer kunnen redden tot in Nederland met de tank,maar hebben het niet gegokt. Dus heel iets getankt zodat we zeker weten niet zonder kwamen te staan.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:03

curly2day schreef:
Mocht je nu vragen hebben kun je ook gewoon even bellen met de OAD, hebben wij ook gedaan.

Over Santa Fe, daar werd tegen ons door OAD gezegd dat de "gratis" eten actie niet gold,alleen vanaf Cheyenne.
Wij wilden het er eerst ook bij boeken,maar je betaald dan ong. 60 euro meer p.p.terwijl het ontbijt er anders ook al bij zit. En je moet dan ook dat bedrag voor je kind betalen en om nu 6o euro voor een kindje van 2,5 jaar te betalen. Dat eet hij nooit weg,dus hebben wij besloten het er niet bij te boeken.

Wij gaan ook met de auto,lease dus nog even tanken in Nederland,de vorige keer zouden we het dan net weer kunnen redden tot in Nederland met de tank,maar hebben het niet gegokt. Dus heel iets getankt zodat we zeker weten niet zonder kwamen te staan.

Ik heb dus net de disney site gebeld, daar werd dus aangegeven dat dat dus wel bij Santa fe geld, misschien dat alleen oad daar geen boekingen voor kreeg?
Zit ook op mijn werk, vandaar denk misschien weten jullie ook een hoop, zoals het geval dus ook is :D

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:05

Ja hoor !!
Handig dat het bij iedereen dus zo verschillend is, zo zie je maar dat je goed moet vragen naar dat soort dingen.

Succes!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:16

Is de benzine in Frankrijk ook duurder? En in Belgie?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:20

mbkaatje schreef:
Is de benzine in Frankrijk ook duurder? En in Belgie?

frankrijk iid geval zeker :j
Had idd al gehoord dat je beter nog ff voor de grens kan tanken, komt omdat ze daar geen wegenbelasting betalen
dat wordt dus deels betaald door brandstof nog wat boven op te gooien en tolwegen..

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:24

Goed om te weten, met een volle tank frankrijk inrijden dus.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:27

Doom; Deventer ligt bij Zwolle daar en wij reden in een Mercedes

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:40

sharoontje schreef:
Doom; Deventer ligt bij Zwolle daar en wij reden in een Mercedes

Hahaha oke, is toch wel net zo ver als Alkmaar dus hihi 8-)

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 22:37

doom schreef:
Weet iemand wat dit allemaal betekend?

Half pension plus
half pension standaard
half pension premium

Ik kan het nergens vinden op de oad website wat de betekenis daar van is ..

Dit heeft te maken met het feit in welke restaurants je dan kan eten ;)
Dus met andere woorden hoe duurder,hoe meer keus je hebt wat restaurants betreft :Y)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 11:19

we hebben geboekt !!! *\o/*

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 11:31

wanneer ga je?en welk hotel?

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 11:46

Hey,

ik ga 19 November 3 dagen en 3 nachten :D