Ik zit in antalya dus hoef mooi niet lang in de bus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Van waar naar waar was die 18-uurse reis dan?
Elke 4 a 5 uur een stop is wel relaxed dan, dat heb je ook echt even nodig om je benen te strekken!
DebbieY schreef:Aaah Urselin! Wat heb jij het nu lekker! Zit je dicht bij het strand? En zo ja, welk strand? Kleopatra Beach of net aan de andere kant van de berg? Ik moet toegeven, ik ben jaloers op je! Ik mag pas in oktober..
Hihi hele fijne vakantie!!
Nathalie schreef:Oeh lekker Urselin!!
Hoelang heb je nou uiteindelijk in de bus gezeten?
Zie echt tegen die busreis op, ik hoop dat ons hotel vooraan in Alanya ligt.
urselin schreef:DebbieY schreef:Aaah Urselin! Wat heb jij het nu lekker! Zit je dicht bij het strand? En zo ja, welk strand? Kleopatra Beach of net aan de andere kant van de berg? Ik moet toegeven, ik ben jaloers op je! Ik mag pas in oktober..
Hihi hele fijne vakantie!!
We hoeven maar één straatje over te steken, mooi parkje door en dan zijn we al op het strand!
Dat is het Kleopatra strand
Vandaag boottocht bij Manavgat gedaan.
Manavgat watervallen gezien en de rivier die in de zee uitmondt.
Ook aan te raden voor de zeezieke mensen, over een rivier varen is véél prettiger!
Letsdunit schreef:Mensen denken jullie erom dat je voor je ziektekosten verzekering in Turkije een speciaal formulier nodig hebt. Het heet een Tur111 formulier die kun je aanvragen bij je ziektekostenverzekeraar. Veel mensen weten dat niet maar als er wel wat gebeurd in Turkije kunnen ze best lastig doen over dat formulier !
Lous schreef:Morgen om 09.35 vertrekt ons vliegtuig
Appartement zit gelukkig aan het begin van Alanya. Dus misschien net 1,5 uur in de bus.