Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:Het is belangrijk om te weten dat dit nog niet met US Pre Clearance te maken heeft. Het is een verplichting van de Amerikaanse overheid dat passagiers bepaalde veiligheidsvragen worden gesteld. Ook is het niet zo dat je na het interview in quarantaine zit. Je kan gewoon (terug) naar de lounge of winkels en horeca. KLM passagiers hoeven dit niet te ondergaan. Extra veiligheidscontroles bij de gate voor vluchten naar de VS kunnen nog wel voorkomen.
shilady schreef:Douraque schreef:Niet alleen het goedkoopst, maar ook de enige manier waarop je je esta kan regelen
Hoor wellis dat andere mensen veel meer ervoor hebben betaald elders
knabbelgirl schreef:shilady schreef:Het is belangrijk om te weten dat dit nog niet met US Pre Clearance te maken heeft. Het is een verplichting van de Amerikaanse overheid dat passagiers bepaalde veiligheidsvragen worden gesteld. Ook is het niet zo dat je na het interview in quarantaine zit. Je kan gewoon (terug) naar de lounge of winkels en horeca. KLM passagiers hoeven dit niet te ondergaan. Extra veiligheidscontroles bij de gate voor vluchten naar de VS kunnen nog wel voorkomen.
Interessant!
Vraag me af hoe het voor mij zit, geboekt bij KLM, maar vlucht is gecombineerd met Delta (wel KLM vluchtnummer). Maar ze worden echt super georganiseerd daar zeg! Complimenten
shilady schreef:en daarom is het dus niet de enige maniermaar wel de goedkoopste manier
Gelukkig heb ik zelf een eerlijk reisbureau die geen extra kosten rekent dan die 14$ maar vind het wel jammer als andere bureau's zo mensen onnodig op extra kosten jagen
Douraque schreef:Eigenlijk alles van VA is helemaal goed. De been afstand in economy is zowaar ruim, de service aan boord is top. Je krijgt om het uur a anderhalf uur wat te drinken en eten. Je krijgt popcorn voor bij de film en je eet van echte borden met echt bestek. Naast het raam heb je een bakje (soort kluis) waar je ook nog spullen in kwijt kan.
Ze vliegen ook op Orlando vanaf Manchester, maar dat zal denk ik niet zo voordelig zijn
Lara_ schreef:Virgin is echt geweldig idd. Hele goede service. Had jij gratis wifi Douraque toen je met ze vloog?
Wanneer vertrek je ook alweer Knabbelgirl?
Ik vertrek vrijdag alweer naar NYC en vlieg daarna voor mijn werk door naar Boston voor twee weken (wat een straf).