USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 20:32

Dat ziet leuk uit Douraque! Vooral het strand ziet er aantrekkelijk uit! Wij zijn momenteel onderweg naar Zuid-Frankrijk, weer eens iets anders he :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:53

Idd Nadir. Ik ben net terug van 5 daagjes Berlijn

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:01

Ook leuk toch! Dat is nou juist zo mooi aan Europa ... je hoeft niet ver te rijden voordat je echt het gevoel hebt in het buitenland te zijn.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:14

Mooi hoor, Douraque :j

Nadir, jij ook een fijne vakantie!

Purny, heb je het leuk gehad?

Ik moet jullie officieel eigenlijk ook gaan verlaten :') Volgende vakantie in het najaar is naar Griekenland en voor volgend jaar ben ik aan het kijken naar Costa Rica.
[BEU] Costa Rica

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:21

Mag niet!!! ~~}> Jij hebt veel te veel Amerika kennis.

Wij zitten toevallig ook naar Costa Rica te kijken voor het najaar; een week surfcamp, of misschien een paar weken met mijn nichtje, maar dan zitten we wel met het regenseizoen. |(

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:26

Gaaf Costa Rica, staat bij mij ook nog op het lijstje

Ik ga jullie ook verlaten :') , volgend jaar ga ik met de Backstreet Boys een Europese cruise doen. En dan via Barcelona naar Cannes en Pisa.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:27

Ik vond de prijzen erg hoog. Kan het helaas niet op het moment betalen.

Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:28

Ziet er heerlijk uit Douraque. Ik heb ook nog even zitten denken om naar Barbados te gaan maar het is uiteindelijk Cuba geworden.

Costa Rica is erg gaaf! Ik ben een paar jaar geleden geweest maar zou nog wel een keer terug willen.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:42

Yikes, zodadelijk zit ik hier helemaal in mijn uppie! :P

Ik heb zelf ook geen "echte" Amerika reisjes gepland, al gaan we wel een paar keer naar het strand. Misschien dan maar wat strandfoto's spammen :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:46

Guinevere schreef:
Yikes, zodadelijk zit ik hier helemaal in mijn uppie! :P

Ik heb zelf ook geen "echte" Amerika reisjes gepland, al gaan we wel een paar keer naar het strand. Misschien dan maar wat strandfoto's spammen :D

Ik hou je wel gezelschap hoor. :D

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:48

Phew, gelukkig!! Hey, en je weet maar nooit he. Ik las toevallig vanochtend nog een topic op het Allesamerika forum waarin iemand een last-minute aanbieding had gevonden voor 10 nachten Orlando inclusief vlucht & hotel for 450 euro. :wow:

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:49

Die zie ik zoveel voorbijkomen Guinevere. Dat is een aanbieding van Arke

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:10

Echt? Ik wou dat ze zoiets hadden van de VS naar Europa, of ergens anders ... dat is toch geen geld! :wow:

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:17

In Europa zelf heb je zelfs aanbiedingen voor een week Griekenland incl. Vlucht, hotel en transfer voor € 149,-. Daar kan toch niemand wat aan verdienen?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:52

Ok, opletten dus volgende keer dat we naar Europa gaan. Dat klinkt heel aantrekkelijk!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 01:43

Ja maarja valt dan nog maar te bezien in wat voor soort "hotel " je dan terecht komt en hoe de service aan boord Is van het vliegtuig...

Mijn vlucht met Aer lingus is me trouwens niet goed bevallen
Omdat het een goedkope ticket was zal io er niet lang over zeuren
Maar ten eerste was er op de heenweg erg vertraging kwam 3 uur later aan en ten tweede aan boord hebben We meschien 2x wat te drinken gekregen over 7'5 uur vliegen en dat is veel te weinig... Gelukkig zelf ook drinken bij me maar van mij krijgen ze een 5

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 01:51

Ik ben nét buiten het hoogseizoen naar Tunesië geweest afgelopen zomer. All inclusive (vlucht, transfer, hotel, en in het hotel ook al het eten en drank inbegrepen) voor 260 euro. Het is natuurlijk wel een beetje verwachtingen managen, want je vliegt met Transavia en het hotel is niet van je het, maar over het algemeen prima verzorgd. Eten was te eten, vlucht was in ieder geval netjes op tijd en heb al met al wel een fijne vakantie gehad. Daarvoor een stuk duurder naar Marokko geweest en dat was natuurlijk wel fijner, maar ja. Als je prijs/kwaliteit verwachting niet al te hoog ligt is het prima te doen

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 03:49

Als je drie uur later op je bestemming aankomt, shilady, kan je geld claimen

En bij Aer Lingus/Arkefly ed maatschappijen weet je dat weinig te drinken krijgt aangeboden, echter krijg je (als je naar achteren loopt) vaak extra drinken.

Je weet logischerwijs met welke maatschappij je vliegt, dat zie je bij de aanbieding staan. Die aanbiedingen naar Florida incl hotel zijn Arke en dus Arkefly. En het hotel is meestal het appartementencomplex Legacy Vacation Resort en prima in orde. En voor die prijs weet je dat je bij altijd consessies moet doen

Ik ben voor 380 euro naar Barbados gevlogen met Virgin Atlantic en dat is handsdown de beste maatschappij die ik tot nu toe heb gehad. Wat een service krijg je daar aan boord. Dus je kan ook goedkoop met een goede maatschappij te vliegen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 08:25

Ik ben eigenlijk alleen nog maar met KLM en united gevlogen. Ik wist niet dat ik weinig te eten kreeg op een vlucht van 10,5 uur. Dus de volgende keer neem ik broodjes mee. De domestic was wel goed, kreeg toch wel ruim drinken. Bij KLM kreeg ik een snack op de korte vlucht.

ArkeFly stap ik nooit in

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:28

Ach, ik vind het geen enkel probleem. Wat Douraque zegt, dat weet je als je Arkefly vliegt.
Wij hadden verleden jaar juni een reis voor € 199,- naar Zakynthos en het was echt uitstekend! Prima accommodatie, en je zit toch echt in exact hetzelfde vliegtuig als mensen die de volle mep betaald hebben :)) Uiteraard is het niet die villa met privézwembad die ik zelf altijd boek in Griekenland, maar dat kun je ook niet verwachten.

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 10:16

ArkeFly vonden wij juist erg goed. :j
We zijn dan weliswaar naar de Azoren geweest en dus een vlucht van maar ongeveer 4 uurtjes (langer hoeft van mij eigenlijk ook niet :+ ), maar toen kregen we gewoon eten en regelmatig wat te drinken. We hadden wel de service met extra beenruimte, dus dat maakt misschien wel het verschil.
Naar de VS ben ik alleen met Delta/KLM gevlogen en ook dat was goed.
Dit jaar zijn we naar La Palma geweest met Neckermann reizen ... ik werd zowat claustrofobisch in het vliegtuig terwijl ik aan het raampje en mijn vriend aan het gangpad zat met niemand ertussen. Jeetje, wat een krappe bedoening was dat. %)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:04

Nou als het gewoon een reis in Europa Is wil ik prima met arke of whatever vliegen dan vlieg je maar een paar uurtjes en daar zal ik dan niet over klagen maar zal nooit naar verre bestemmingen met hun vliegen, net als dat ik Us airways en American Airlines niet zal pakken voor naar Amerika...

Douraque ik voel er niet echt iets voor om geld te claimen want de ticket was maar 530 en vind best dat ze wat mogen verdienen maar voor mij niet gauw lingus tenzij het onder de 500 zit :j
Het entertainment systeem was trouwens wel prima in orde +:)+

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:06

Jammer dat je niets claimd, je kan leuk geld terugkrijgen waardoor je ticket wellicht gratis is. Ik zelf zou dat nooit laten lopen

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:13

purny schreef:
Ik ben eigenlijk alleen nog maar met KLM en united gevlogen. Ik wist niet dat ik weinig te eten kreeg op een vlucht van 10,5 uur. Dus de volgende keer neem ik broodjes mee. De domestic was wel goed, kreeg toch wel ruim drinken. Bij KLM kreeg ik een snack op de korte vlucht.

ArkeFly stap ik nooit in

Opzich krijg je nergens "veel" eten aan boord
Heb bij united het meeste gehad aan versnaperingen
Dinner,snacks zoals pretzels, en een turkey sandwich :)
Maarja je moet het allemaal maar net lusten dus eigen eten meenemen Is nooit een dom plan
Met KLM en united krijg idd genoeg drinken zeker om het uur

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:18

Als ik niet genoeg te drinken krijg, sta ik op en loop naar achteren. Kan je gelijk een leuk praatje houden met de stewardessen en heb je gelijk je benen gestrekt