Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mel schreef:iirrssjjee schreef:Iemand toevallig ervaring met het halen van PADI open water (duikbrevet) op Zakynthos? Mijn man en ik willen deze eigenlijk al best lang (een jaar of 3). Nu was ik Eurodivers, in Laganas, tegengekomen, die de cursus aanbieden en dat je in 3 dagen klaar bent! We zijn er 8 dagen, dus tijd genoeg voor overige activiteiten.
Maar iemand toevallig ervaring hidrmee? (Of een introductie duik bv bij dit bedrijf)
Ik ken een meisje wat haar brevet daar heeft gehaald tijdens haar vakantie. Zij was super tevreden over hun!
Ook werk ik vanuit mijn werk met hun samen, en het is een fijne duik school, staan ook heel goed aangeschreven.
Fitzroy schreef:Mooi hoor, Jester![]()
Ik heb net de gok genomen dat er nu niets meer wijzigten een hotel geboekt inclusief parkeren (Park, sleep, fly). Ik blijf het bijzonder vinden dat dat voordeliger is dan parkeren op Schiphol zelf.
iirrssjjee schreef:Iemand toevallig ervaring met het halen van PADI open water (duikbrevet) op Zakynthos? Mijn man en ik willen deze eigenlijk al best lang (een jaar of 3). Nu was ik Eurodivers, in Laganas, tegengekomen, die de cursus aanbieden en dat je in 3 dagen klaar bent! We zijn er 8 dagen, dus tijd genoeg voor overige activiteiten.
Maar iemand toevallig ervaring hidrmee? (Of een introductie duik bv bij dit bedrijf)
Fitzroy schreef:Mooi hoor, Jester![]()
Ik heb net de gok genomen dat er nu niets meer wijzigten een hotel geboekt inclusief parkeren (Park, sleep, fly). Ik blijf het bijzonder vinden dat dat voordeliger is dan parkeren op Schiphol zelf.
Flowq schreef:iirrssjjee schreef:Iemand toevallig ervaring met het halen van PADI open water (duikbrevet) op Zakynthos? Mijn man en ik willen deze eigenlijk al best lang (een jaar of 3). Nu was ik Eurodivers, in Laganas, tegengekomen, die de cursus aanbieden en dat je in 3 dagen klaar bent! We zijn er 8 dagen, dus tijd genoeg voor overige activiteiten.
Wij ook! Alleen kwam ik Zante Divers tegen op Zakynthos. Iemand daar ervaring mee?
Keri Lake en Prosilio en Madisons in Zakynthos stad staan ook op het lijstje.
MoonWencke schreef:Mijn man heeft nog tot 1 juli vrij en aangezien we hoognodig toe zijn aan een vakantie buitenshuis willen we misschien aankomende week voor een weekje naar Kreta toe (wonen in Duitsland, daar werken ze niet met kleurcodes, maar Kreta is een risicogebied). Misschien weet iemand hier of dat aan te raden is met een dreumes (wordt 2 in september)? Lees hier dat het meeste nog gesloten is. Mijn man wil vooral wat historische sightseeing kunnen doen.
Berg Athos, de noordelijke Ägäis, Oostmakedonien en Thrakien en Peloponnes zijn vanaf morgen voor ons geen risicogebied meer. Misschien toch eerder in die richting kijken?
(Mel, ik was ook graag eindelijk eens naar Zakynthos gekomen! Maar dat eiland voldoet geloof ik niet aan het wensenlijstje. Overtuig me graag van het tegendeel.)
Jester_ schreef:Wij zijn vandaag naar porto limnionas. Echt prachtig en een aanrader. De weg ernaar toe is al prachtig, krijg het ook niet op de foto hoe gaaf het hier is
[ [url=m/NTsTZ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V9Vnrk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YtkYpW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lotus83 schreef:Zojuist het PLF-FORMULIER ingevuld..
Man man.. ik krijg er allemaal stress van.
Adressen/postcodes zijn natuurlijk heel anders in Griekenland dan hier.
Griekse kennis gevraagd en als het goed is moet het nu kloppen