Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:Mijn moeder zou 27 juni naar Rhodos gaan met een vriendin, maar die krijgt net te horen dat TUI alle vluchten naar de "oranje" eilanden annuleert tot 30 juni. Ze gaan nu kijken of ze kunnen omboeken naar Zakynthos. Vluchten naar Corfu zitten al vol.
Wij willen zelf begin September naar Griekenland. Hopelijk dan wat minder problemen...
raket schreef:Corfu is vanuit Nederland nog niet oranje. Misschien veranderd dat weer.
vaaleriee schreef:Hmm vind het nu toch spannend. We gaan zaterdag naar Zakynthos maar het is niet positief dat België deze eilandengroep weer op oranje heeft gezet
Westhof schreef:Electra63 schreef:Ik ben daarom pas blij, als ik geland ben en op een strandbedje lig met een Frappe
Dat dacht ik vorig jaar ook. Waren we daar net 1 dag, werd het code oranjeOf hebben jullie alles los geboekt? Dat scheelt dan wel.
Hopelijk kunnen jullie daar zo onbezorgd mogelijk genieten
Lotus83 schreef:En de nieuwste cijfers.
Volgens mij gaat het langzaam maar zeker toch beter![]()
https://www.keeptalkinggreece.com/2021/ ... hy-june-7/
Lotus83 schreef:Electra63 schreef:Ik hoop het ook.
Ik heb net alvast dat PLF-formulier ingevuld en dan zondagmiddag laat testen.
Heb je dat PLF-FORMULIER per persoon moeten invullen of 1 voor alle reizigers?
*zag op fb verschillende berichten hierover maar wat ik nu lees is het 1 formulier per gezin/familie?
Escada schreef:Lotus83 schreef:Heb je dat PLF-FORMULIER per persoon moeten invullen of 1 voor alle reizigers?
*zag op fb verschillende berichten hierover maar wat ik nu lees is het 1 formulier per gezin/familie?
Het is 1 per gezin