Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phant0m

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:58

je moet er wel over heen springen he Pling

heb je je pijn gedaan ??

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:01

Nagelbijten / Gniffelen owwww, is dat het idee Tong uitsteken
Nee hoor, hier en daar wat blauwe plekken, maar geen pijn gedaan verder, paard is gelukkig ook niet over me heen gedenderd en ik was nog helder genoeg om de staander aan de kant te duwen Haha!

Ik heb net even gekeken...
Nog 51 nachtjes slapen Hyper!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:06

DenK4ever schreef:
Phant0m schreef:
ben jij dat zelf op je avatar ??

Ja Bloos

Dat vroeg ik me dus ook al af. Gelukkig nog goed afgelopen ook.

Leuke vooruitzichten allemaal. Ik moet waarschijnlijk nog meer dan een jaar wachten en loop ik dus hier nog meer dan een jaar te kwijlen Verdrietig

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:09

gelukkig niks ernstig..
mijn vriendje is over 45 nachtjes weer thuis vanuit afghaniland..
dus misschien gaan wij ook rond die tijd DenK4erver.. Tong uitsteken

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:14

Meeten in Disney Haha!

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:28

als we ook gaan rond die tijd moete we ff meeten..

nu nog ff afwachten wat vriendje vind van mijn idee Knipoog

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:40

Kijk Phantom dat is nog eens een leuk voorstel Haha! haha!

Ik zie wel beetje tegen de autoreis op hoor. Ik ga al jaren naar disney met het vliegtuig ( ja luxe he ) dus dit zal wel even een flinke verandering zijn.
Oh volgende week zijn we alweer october en dan op naar de herfstvakantie Haha! * stuitertttt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:56

Met de auto valt best mee hoor. Met het vliegtuig is idd erg luxe Clown

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:10

met de auto ben je er ook best snel hoor. wij rijden er ongeveer 5 uurtjes op met pauze enz erbij. Wij rijden rond 4 uur aan en zijn rond 9 uur bij het hotel. En je kan gaan en staan waar je maar wil want ook om hetb park is veel te doen en dan is het best makkelijk als je een auto bij hebt

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:22

Eerlijk gezegd zou ik ook wel tegen de autorit op zien. Vanaf Alkmaar moet je toch wel rekenen op een uurtje of 6. Mijn vriend heeft geen rijbewijs dus dan zou ik er alleen voor staan. Daarom zullen wij denk ik wel met de trein gaan.

Even wat anders: gaan jullie ook wel eens naar de Efteling? Op een fansite van Disneyland doen ze best denigrerend over de Efteling. Dat vind ik niet helemaal terecht, maar misschien ben ik de enige.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:25

Ik vind de autoreis heerlijk, lekker om me heen kijken..
okay.. wij hebben ook de luxe dat we kunnen wisselen qua rijden...
Woon in Almere, maar dit keer vertrekken we vanaf mijn broer, die woont in heerhugowaard! Eerste stuk rij ik dan, en zodra we frankrijk in zijn neemt iemand het over.. dan vind ik het namelijk veels te leuk om lekker om me heen te loeren Bloos

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:31

mbkaatje schreef:
Eerlijk gezegd zou ik ook wel tegen de autorit op zien. Vanaf Alkmaar moet je toch wel rekenen op een uurtje of 6. Mijn vriend heeft geen rijbewijs dus dan zou ik er alleen voor staan. Daarom zullen wij denk ik wel met de trein gaan.

Even wat anders: gaan jullie ook wel eens naar de Efteling? Op een fansite van Disneyland doen ze best denigrerend over de Efteling. Dat vind ik niet helemaal terecht, maar misschien ben ik de enige.

ja idd dan is het een ander verhaal. Ik kan ook niet zo lang rijden en vooral niet als ik vanuit het donker aanrij laatst waren we een keer om 1 uur s,middags aangereden toen heb ik het 4 uur lang vool gehouden met 1 uur file ik was blij dat ik het stuur over kon geven haha.

Maar dat van de efteling op dlrp fans(deze bedoel je toch?) vind ik ook niet terecht ik vind dat sommige daar het teveel met elkaar verglijken. Ja tuurlijk is disney mooier groter enz maar de efteling is een heel mooi park en een park opzich en niet te verglijken met andere parken.

Ik ga graag naar de efteling 2 x per jaar de winter en zomer efteling maar meer is voor mij niet nodig.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:33

Ik kom niet graag in de efteling. Vind het er niet leuk, weet niet hoe het komt.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:35

ik vind de efteling leuk Lachen
wil er toch meestal wel 1x per jaar naartoe

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:36

wat ik ook nog op me verlanglijst heb staan is europapark in duitsland dat lijkt me echt geweldig alleen de reistijd houd me tegen ruim 7 uur rijden ja en ik ben dan zo iemand mmm ik heb jaarkaarten van disney en het is maar 5 uur rijden dan ga ik eerder naar disney haha

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:36

Nah, onzin dat ze de Efteling afkraken. De Efteling is een ontzettend mooi park met leuke attracties, die ook door Disney in de smiezen wordt gehouden. Ik vind dat de Efteling en Disney Parijs niet echt met elkaar te vergelijken zijn, de Efteling ademt een hele andere sfeer uit. Wij wisselen de Efteling meestal af met Disney, ene jaar Efteling andere jaar Disney. De Winterefteling is ook ontzettend leuk trouwens met die vuren en die lichtjes (en die langlaufbaan waar ik van m'n leven niet meer op wil...) Lachen

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:38

Efteling is ook wel leuk!! mag/kan je alleen niet vergelijken met Disney denk ik...

Ben 5 jaar geleden in Disney world (Florida) geweest.. kun je ook al niet vergelijken met euro disney Bloos

appels & peren Haha!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:53

Nou, ik vind het dus ook appels en peren. Gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt. Afgelopen maandag ben ik nog naar de Efteling geweest en gewoon een heerlijke dag gehad. Het is een mooi park, ook mooi groen en uitgebreid. Eurodisney vind ik een hele andere uitstraling hebben. Ook heel mooi hoor, maar anders.

Dat is inderdaad op DLRP fans forum. Verder wel leuk hoor om van alles over Disneyland te lezen en te zien.

Als mijn vriend ook een rijbewijs zou hebben, zou ik het wel doen hoor, naar Parijs rijden. Dan kan je inderdaad wisselen.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:00

ik ga al over 18 dagen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! het begint steeds dichterbij te komen

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:02

weet je dit is eigenlijk het eerste topic over disney wat niet na 2 pagina,s dood is.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:08

Niet bepaald nee ha ha.
Misschien komt het omdat een paar van jullie binnenkort gaan.

Ik wil natuurlijk wel na thuiskomst een verslagje en foto's. Vind ik altijd leuk.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:55

als mijn vriend zijn rijbewijs weer zou hebben waren wij ook met de auto gegaan.
Ik had dan nederland en een deel van belgie gereden en hij de rest.
omdat ik niet in frankrijk durf te rijden denk ik... zo druk enzo

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:08

Zelf heb ik het dus ook nog nooit gedaan en ook niet met iemand meegereden, maar ik heb wel gehoord dat het best makkelijk te bereiken is. Het is natuurlijk aan de goeie kant van Parijs.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:11

Mijn vriend gaat ook het hele stuk rijden,omdat ik niet mag rijden ivm de verzerkering van die auto ofzo , best vervelend dus. Wij willen ook vroeg gaan rijden rond 5en iig Lachen

Efteling is leeeeuk Haha! Vind het een super leuk park, het is er echt sprookjesachtig vind ik, daar raak ik ook meestal wel 1x per jaar naar toe Knipoog

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:12

mijn vriend zei ook al: als ik mijn rijbewijs weer gehad had, dan waren we gewoon met de auto gegaan.
en dan reed ik wel het hele stuk.