Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soda schreef:Als er nog mensen richting Lenzerheide (Zwitserland) gaan: het is er super op dit moment! Er is eergisteren een enorm pak gevallen en alles ligt er prachtig bij. Was echt teleurgesteld om weer naar huis te gaanTemperaturen hangen zo'n beetje om het vriespunt, dus denk dat het wel even blijft liggen.
C_hristel schreef:Welk plaatsje ben je geweest Natasja91?
Soraya92 schreef:In welk hotel zat je?Ik was er ook dit jaar , heel erg mooi gebied!
ShannaY schreef:Koningsleiten heeft echt heerlijke pistes! Alleen jammer van die kleine berg piste. Die was zo slecht, dat ik tegen de rotsen ben opgeknald.. gelukkig tegen de rotsen en niet het ravijn in.. op die smalle piste langs de berg af, lagen hele stukken aarde.. eentje kon ik dus niet goed ontwijken, en de rots wilde ook niet opzij!
ShannaY schreef:Koningsleiten heeft echt heerlijke pistes! Alleen jammer van die kleine berg piste. Die was zo slecht, dat ik tegen de rotsen ben opgeknald.. gelukkig tegen de rotsen en niet het ravijn in.. op die smalle piste langs de berg af, lagen hele stukken aarde.. eentje kon ik dus niet goed ontwijken, en de rots wilde ook niet opzij!
Marjolein_ schreef:Nou onze wintersport zat er ook al 3 dagen op, jammer! Het was erg leuk, veel (heel veel) sneeuw gehad dat was wel jammer maar toch wel goed aangezien het de laatste tijd weinig gesneeuwd had hadden we nu lekker veel sneeuw, en toch nog af en toe wat zon! Kortom, we hebben het lekker gehad
Hoe was die van jullie? Ook toch nog wel sneeuw, had gehoord dat er in Oostenrijk op somige delen bijna niks was gevallen..