[HK] De wintersport is weer geboekt!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Re: [HK] De wintersport is weer geboekt!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:21

Ik ben ook net weer terug, bij ons was er wel veel sneeuw maar dorpsgenoten die in Oostenrijk zaten hadden niks.

Had skiles maar dat was niks, dus na anderhalve dag mee gestopt helaas. Verder ging skieen leuk, alleen steeds sneeuwstormen en lawinegevaar. Nog een dag is alles dicht geweest, maar had ook wel wat. Ongelovelijk gezellig gehad!

Gisteravond 6 uur weer vertrokken maar na uur was bus kapot. 3 Uren wachten en alles was weer gemaakt en na 18 uren bussen weer thuis..nu moe!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:55

Pinacolada: vervelend zo'n busreis. Mr waarom was de skiles niks? En in welk plaatsje zat jij?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:25

Ik zat in Saas Grund, maar die lessen waren in Saas Fee (Zwitserland). Was een skileraar zonder humor, 3 uren lang zo ongeveer hetzelfde doen en opletten was ook best wat teveel gevraagd bij.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:02

Ik had net mijn vriendin aan de telefoon; ik geloof dat wij vooral heel veel gaan après skieen, want er ligt niet veel sneeuw meer in Alpachtal Haha! .
(Ik ga a.s. weekend)

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:09

Pinacolada: Das jammer jo. Ik had gelukkig de zelfde skileraar als dat jaar ervoor en hij is echt zo geweldig grappig.

Btw, wij hebben alweer voor volgend jaar geboekt en ons appartement zat nual aardig vol

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:44

Wij hebben ook weer geboekt voor volgend jaar, nu hebben we eindelijk het appartement waar we al 4 jaar op azen Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:28

wij hebben volgend jaar voor het 4de jaar het zelfde appartement. Ben er dik tevreden over!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 19:28

Soda schreef:
Als er nog mensen richting Lenzerheide (Zwitserland) gaan: het is er super op dit moment! Er is eergisteren een enorm pak gevallen en alles ligt er prachtig bij. Was echt teleurgesteld om weer naar huis te gaan Boos! Temperaturen hangen zo'n beetje om het vriespunt, dus denk dat het wel even blijft liggen.

In welk hotel zat je?Ik was er ook dit jaar , heel erg mooi gebied!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:55

Ik ben weer terug en het was SUPER!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 11:53

Welk plaatsje ben je geweest Natasja91?

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:10

Ik meld me hier een beetje laat Clown
Ik ben net zondag terug gekomen van Wintersport in Seefeld, Oostenrijk. Echt een heerlijke week gehad, toch nog redelijke sneeuw en heerlijk geskied!! Haha!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:46

C_hristel schreef:
Welk plaatsje ben je geweest Natasja91?

Königsleiten Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 09:23

Oké Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:13

Koningsleiten heeft echt heerlijke pistes! Alleen jammer van die kleine berg piste. Die was zo slecht, dat ik tegen de rotsen ben opgeknald.. gelukkig tegen de rotsen en niet het ravijn in.. op die smalle piste langs de berg af, lagen hele stukken aarde.. eentje kon ik dus niet goed ontwijken, en de rots wilde ook niet opzij!

Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:07

Soraya92 schreef:
In welk hotel zat je?Ik was er ook dit jaar , heel erg mooi gebied!

We zaten niet een hotel, mijn ouders hebben sinds kort een appartement in Valbella. Voor die tijd zaten we altijd in een hotel in Parpan. Lenzerheide zelf ken ik eigenlijk nauwelijks, kom er alleen om op de sportbus naar huis te stappen Knipoog

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:06

ik ben zondag terug gekomen....
mensen foto's plaatsen Haha!

ik heb ze net geplaatst
was super mooi in het begin later wel behoorlijk wat regen helaas

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:33

ShannaY schreef:
Koningsleiten heeft echt heerlijke pistes! Alleen jammer van die kleine berg piste. Die was zo slecht, dat ik tegen de rotsen ben opgeknald.. gelukkig tegen de rotsen en niet het ravijn in.. op die smalle piste langs de berg af, lagen hele stukken aarde.. eentje kon ik dus niet goed ontwijken, en de rots wilde ook niet opzij!

Waar ligt dat precies?? De naam komt me bekend voor!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:09

Tirol, Gerlos, ehmm.. wat nog meer? Haha!

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:19

Nou onze wintersport zat er ook al 3 dagen op, jammer! Het was erg leuk, veel (heel veel) sneeuw gehad dat was wel jammer maar toch wel goed aangezien het de laatste tijd weinig gesneeuwd had hadden we nu lekker veel sneeuw, en toch nog af en toe wat zon! Kortom, we hebben het lekker gehad Haha!

Hoe was die van jullie? Ook toch nog wel sneeuw, had gehoord dat er in Oostenrijk op somige delen bijna niks was gevallen..

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 10:44

Marjolein_: ik zal als ik thuis ben eens foto's plaatsen. Echt alleen de pistes waren wit toen ik aankwam. Gelukkig is het toen gaan sneeuwen en zag alles tog nog een beetje wit. Wel goed kunnen skieeen gelukkig

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:11

Idd, toen wij aankwamen was het dal ook helemaal groen... op de piste's lag alleen sneeuw van de sneeuwmachine's (als je in het sleepliftje naast je keek, hield de sneeuw ook meteen op)
Maar zondagavond begon het te sneeuwen en zo ging dat eigenlijk de hele week, 's nachts en 's ochtends sneeuwval... Alleen aan het eind van de week als het wat warmer werd hier en daar wat regen... Maar wel sneeuw gezien, en goed kunnen skiën Knipoog
(en hoorde van een skileraar daar, dat het wat sneeuw betreft ook de beste week was geweest tot nu toe)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:04

Kreeg gisteren van mijn vriendin te horen dat we niet naar Alpachtal gaan (zal wel geen sneeuw liggen Tong uitsteken ), maar dat het Kufstein wordt.
Dat betekend dat we in Scheffau/Ellmau skieen; leuk gebied OK dan! ! Daarbij werd er net op de radio gezegd dat het v.a. 600 m gaat sneeuwen.
Hebben we toch nog mazzel van het weekend Knipoog .

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:07

Sneeuwgrens op 600m?? Zo, dan gaat het toch nog de goede kant op!! Toen wij in Oostenrijk zaten, was het steeds rond de 1500m en 's nacht 1000 a 1200m

Salinicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:28

ShannaY schreef:

Auw auw!

Ik ben ook een paar jaar geleden in Köningsleiten geweest, leuk. Het skigebied is nu verbonden met nog meer andere pistes hè? J ekon toen al naar Gerlos en verder. De lift vanuit Gerlos omhoog, 2p stoeltjeslift met bocht, was toen vreselijk: koud en lang. Is nu vervangen hoorde ik, beter!

Salinicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:30

Marjolein_ schreef:
Nou onze wintersport zat er ook al 3 dagen op, jammer! Het was erg leuk, veel (heel veel) sneeuw gehad dat was wel jammer maar toch wel goed aangezien het de laatste tijd weinig gesneeuwd had hadden we nu lekker veel sneeuw, en toch nog af en toe wat zon! Kortom, we hebben het lekker gehad Haha!

Hoe was die van jullie? Ook toch nog wel sneeuw, had gehoord dat er in Oostenrijk op somige delen bijna niks was gevallen..

Waar ben jij geweest dan??? Ik wil nog een keer, maar dan moet er wel sneeuw liggen. En liever geen Frankrijk!