Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rocymax schreef:Wat een ellende allemaal Mo, verschrikkelijk. Ik kan daar ook absoluut niet tegen, zo onbeschoft en jullie mooie spullen beschadigen. Ik ben toch wel benieuwd wat ze over de trap gaan zeggen, dat kan toch niet zomaar...
Ik ga zo even je filmpje bekijken.
balance schreef:Ik liet je filmpje na het even zien naar mijn man. Hij zat het hoofdschuddend te bekijken.
Nieuwe dag, nieuwe kansen morgen
boyca schreef:Sterkte vandaag!!
Yavanna schreef:Allemachtig Monique, ik heb ook het filmpje gekeken en wat een drama. Als ik jullie was, zou ik die 26K echt niet betalen tot alles helemaal opgelost is en alle schade is vergoed.
Wat een idioten. Nu moet ik zeggen, en ik mag niet generaliseren, dat het echt hangt van het land van afkomst hoe ze werken. Wij hebben met Roemenen gewerkt en die werkten echt netjes.
Die Moldaven hebben blijkbaar echt weinig respect voor andermans spullen.
Net als met die elektriciteit, hoe moeilijk is het om een kabel in een wago te klikken. Als ik jullie was, zou ik die wel even controleren of ze niet lam zijn, als ze namelijk even openstaan, dan kunnen ze lam worden en niet meer werken.
Ik hoop dat het vandaag allemaal duidelijk wordt voor jullie. Sterkte
Prairy schreef:Betalen? Echt no way zou ik zeggen.
Ik hoop dat ze jullie echt flink tegemoet komen.
uxgranta schreef:Jeetje Monique, dat is geen verbouwing maar een rampenfilm. Heel veel succes nog met de afronding Van project isolatie en een knuffel voor jullie allebei.
tamary schreef:Net filmpje gekeken, sterkte er mee. Hoop dat bedrijf alles echt correct oplost ook als het geld al bij ze binnen is.
rocymax schreef:Ik heb net het filmpje bekeken, gewoon schandalig. Ik hoop dat ze alles wel netjes afhandelen en ook hun excuus aanbieden.
Gelukkig zijn ze weg en hebben jullie je huis weer vrij van werkvolk.