Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Althans, ik verwacht na Geilo wel echt betere temperaturen. Ik had in Vossavangen waterdichte handschoenen willen halen, maar alles was dicht behalve een souvenirzaak, die had wel wanten, maar geen waterdichte helaas. 

Suliko schreef:Vanaf Finse is het vooral afdalen naar Oslo en vanaf Geilo (50 km vanaf hier) is het al gelijk 14+ graden, dus fietsen gaat zeker nog wel gebeuren! De weerberichten laten al een tijdje zien dat morgen en woensdag droger is, dus daar durf ik wel een beetje op te vertrouwen. Donderdag wat natter, maar dan ben ik hier hopelijk alweer een eind vandaan. Er zijn vanaf dit punt ook meer stadjes, over 25 km is er bijvoorbeeld Haugastøl. Dus als ik tussen het fietsen door beter kan pauzeren, opwarmen, droge kleren aantrekken of eventueel een stukje trein pakken, dan moet het vast goedkomen!
Ik ben blij dat je in orde bent en dat er goed voor je gezorgd is.
Het was in ieder geval droger, minder stormachtig en langzaam werd het ook minder koud! Toen het begon te miezeren ben ik eerst gestopt om te eten, voor het geval het heftiger zou gaan regenen. Ik had een chocolade croissant van het ontbijtbuffet meegenomen.
En een foto van mezelf kan toch ook niet ontbreken.

Was zo’n leuk nieuwsgierig ding.