Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lexa schreef:Ik kom ook even binnen vallen in dit topic! In november 3 kaarten gekocht voor de individuele finale springen. En in februari 6 kaarten voor de team finale! Heb echt mega mazzel gehad. Maar sjonge jonge had ik maar meer kaarten gekocht. Ze zijn zo gewild! Vandaag heb ik de rest verkocht via Facebook maar had gewoon reactie uit Ierland en zelfs uit Frankrijk! Ze waren ook wel bereid om het dubbele te betalen. Toch maar verkocht aan mensen in de buurt die ik het gunde. Maar nu zoek ik nog een accommodatie voor vrijdag 2 aug. Iemand tips? Hoorde dingen over een camping? De air b&b’s zijn nu al onbetaalbaar…
Fitzroy schreef:Het plein voor de Eiffeltoren, sorry. Hoorde ik van iemand die daar een tijdje terug was.
Nickeltje schreef:Ik heb het net uitgeprobeerd met 1 ticket naar mijn vriend.
Dat gaat verrassend makkelijk.
Ik had verwacht dat je nog allerlei gegevens aan naam en geboortedatum ofzo door moet geven, maar in de OS ticket app selecteer je je ticket, dat kun je via mail, whatssapp en op nog veel mogelijkheden delen met de ander. Maar om het ticket te ontvangen en op eigen naam te zetten moet die ander wel ook de OS ticket app downloaden.
Ik vermoed dat je straks bij entree ook je ticket laat zien vanuit die app...