*rust. Animatie en kinderherrie.. brr.. animatie kun je nog aan het ontsnappen in de avond als je kamer elders ligt. Maar geschreeuw van kinderen terwijl je ligt te chillen aan het strand not so much. *mooi snorkelen. Huisrif voor de deur *goede massages en idealiter daar ook op kunnen onderhandelen. Laatste keer was ik in een resort waar je dus niet kon onderhandelen op de massages, dat ben ik niet gewend. *leuke prijs
Heeft iemand echt aanrader op dit gebied? Niet in Hurghada, maar de rest is prima.
Ik ben ook al aan het kijken voor deze winter. Wanneer wil jij? Helaas geen tips voor je, de Jaz keten is me prima bevallen dus ik denk dat ik daar weer naartoe ga.
Roosch
Geplaatst: 20-08-25 10:28
Ik weet het nog even niet zo goed, het hangt van wat factoren af.
Met een beetje geluk midden september, met wat pech later in het jaar.
Ik loop er tegenaan dat alles echt veel duurder geworden is merk ik, en ik zie dat er veel gevlogen wordt op Hurghada terwijl de resorts waar ik naar kijk in Marsa Alam zijn.
Vorige keer mooi alles los geboekt en dat was toen voordeliger (en handiger vliegen op Marsa Alam zelf) maar nu kom ik er maar niet uit.
Ik had wat resorts op mijn wensenlijstje maar dan ben ik tegen de 1100 euro kwijt zoals het nu staat. Vind ik voor nu wat teveel.
Ik wil graag even bijkomen na een roerig jaar met een verbouwing en al, maar door die verbouwing is de portemonnee ook wel leeg.
Roosch
Geplaatst: Gisteren, 12:49
Ik heb geboekt, ik ga een weekje naar Blue Reef resort! En ik vlieg gewoon via Marsa Alam. Ietsje duurder allemaal maar liever dat dan dat ik 4 uur in een shuttlebus zit..