Ook de directe omgeving was de moeite waard als de industriële revolutie je interesse heeft. Daar gaan we dus nog eens terug als het kan.
Mooi weer gehad, te veel gegeten (maar wel lekker) en lekker de toerist uitgehangen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bumblehorse schreef:Lizzy, geen ervaring mee, maar ik denk wel super duur, als je weet dat ik al 425 per maand betaal
woepsie90 schreef:Bumblehorse schreef:Lizzy, geen ervaring mee, maar ik denk wel super duur, als je weet dat ik al 425 per maand betaal
Whaaa wat duur![]()
Ik heb een nieuwe stalling sinds zaterdag: £195 per maand exclusief bakgebruik (£5 per 30 min). Dit is DIY dus incl stal, 24/7 wei en hooi, zelf uitmesten en voeren, maar het is ook de duurste DIY van het eiland (isle of man). Wel de beste trouwens![]()
Wat zit er in jouw pakket?
Careano schreef:Beetje late reactie, maar ik denk inderdaad dat rondom Londen de stallen waarschijnlijk erg duur zijn
Ik betaal 280 per maand voor part-livery, maar ik zit in Cardiff.
Daar zit bij in: onbeperkt kuil, dagelijks buiten en binnen zetten in de wei, onbeperkt gebruik van stapmolen, we hebben 2 bakken, waarvan 1 verlicht 's avonds, beiden mogen we onbepert gebruiken.
Ik moet zelf mijn bodembedekking en hardvoer betalen.
Verder zitten we op een toplocatie voor buitenrijden, ik moet 200m over de weg en dan ben ik in het bos waar je uren kunt rijden
Heel blij dat mijn paard hier is trouwens! En ze is ook wel echt op d'r plek.
Careano schreef:Haha ja woepsie!
Mijn moeder zegt ook elke keer dat ik mijn zinnen nu engels opbouw met Nederlandse woorden haha. Ik woon hier samen met mijn Nederlandse vriend maar misschien doen we dat allebei wel maar merken we het helemaal niet!
Annash schreef:Ik verhuis binnenkort van de West Midlands naar Newcastle. Nieuwe baan na bijna drie jaar. Ik ben nu in Newcastle om flats/huizen te bezichtigen.