Wij zijn vandaag teruggekomen. Vakantie was niet helemaal wat ik had gehoopt. Was ontzettend ziek, alleen gisteren echt meters kunnen maken. Maar het was het waard .
Vandaag gaat het sneeuwen in L2A en dat hebben de pistes wel nodig hoor. De uitstappen van de stoeltjesliften waren overal ook bagger door de weinige sneeuw. Keiharde pistes en ijs of stenen. Maar gister toch fijn kunnen boarden gelukkig en inmiddels weer zo goed als beter.
Dee_Es
Geplaatst: 11-01-15 14:37
Even kijken of ik een foto kan plaatsen met mn mobiel via de bokt-upload.
Muurp
Geplaatst: 11-01-15 14:46
Weinig skiën hier (Kirchberg) helaas... Vanochtend regende het (800m), toch maar naar boven gegaan met de skipas van familie om te kijken of het wat was, boven wel sneeuw maar slecht zicht. Pistes waren wat zwaar, maar goed te doen.
Einde van de ochtend zelf een skipas gekocht, maar nog geen half uur later alles dicht.. Op dit moment is het gehele (!!) skigebied dicht vanwege storm.. Moet dus echt een chaos zijn boven.
Tyke
Geplaatst: 11-01-15 14:48
ai dat is balen zeg. Hoop dat wanneer ik ga dat het mooie witte pistes zijn. Duurt nog even gelukkig
Tuhan
Geplaatst: 11-01-15 15:44
Hier fantastische pistes. Helaas vandaag erge wind en er viel veel sneeuw. Ik werd helemaal duizelig omdat ik geen dieptes zag. Iemand tips daarvoor?
Tuhan, rustig aan doen en proberen de bordjes te volgen. En veel pauze nemen. Ik ga niet eens meer de piste op als het zo mistig is, dan zie je totaal geen diepte meer.
Hier in konigsleiten ook weer flink gesneeuwd, ging lekker! Had t langer volgehouden dan verwacht met m'n knie
@ tuhan, ik heb daar normaal ook heel veel last van, vandaag ook soms super mistig.. Maar ik heb nu een oakley bril met prizm lens, die zorgt voor wat meer diepte en contrast
DieL_Zor
Geplaatst: 11-01-15 19:10
Oh wat balen van dichte pistes en het slechte weer. Hopelijk kunnen jullie er toch wat tofs van maken Mist is bagger en als het echt heel erg is werkt niets, maar een goede bril werkt iets.
@Joolien; kijk even op de site van de skitrein zelf. Die van de veiling zijn zit plaatsen, je hebt ook slaap plaatsen, veel fijner! Daar staan ook veel kortingen op bepaalde data.
Ik ga vrijdag naar Kirchberg met de trein, niet iedereen vind het fijn maar ik vind het prima te doen.
Dizzy505
Geplaatst: 11-01-15 23:45
Heel veel plezier iedereen! En hopen dat jullie allemaal heel terug komen. Nog maar 40 daagjes en dan vertrek ik naar flachau, super veel zin in! Vorige week eindelijk mijn droom jas gevonden waar ik echt super blij mee ben. Nu alleen nog maar een witte broek en een bril en we zijn weer compleet!
Een bril met oranje (of eventueel gele) glazen scheelt veel qua diepte zien. Maar met zulk weer kun je beter naar de wellness gaan, dat helpt het beste
Ik was gisteren in Zoetermeer en ik vond het qua skien maar matig. Stervensdruk en slechte sneeuw, keertje gladtrekken had geen kwaad gekund, veel valpartijen. Maar wel goed om het gevoel weer even gehad te hebben en straks in 't echie kan het alleen maar beter zijn dus!
Ja klopt zondag is TE druk omdat je voor 2 uur 4 uur krijgt..... idd de middelste baan is dan echt ijs omdat al het losse sneeuw aan de zijkanten ligt..