@ NYC, fijn dat je paard goed is aangekomen in de US.
@ ValerieJ, ben ook blij dat ik terug ga naar de reining farm. Het is maar voor 3 maand, maar mss kan ik via hen een andere plek vinden in de reining, we zien wel. Hier in BE zijn er idd te weinig mogelijkheden om reining te rijden zonder eigen paard.
@ heidi_wilco, wat fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt in Engeland! Dat gevoel om te emigreren ken ik. Als het even kon, dat emigreerde ik zo naar Canada *zucht*
@ZusJacobs, ben je al in Oostenrijk? Zo ja, hoe bevalt het?
@ Caithlynn, wat een nare ervaring heb je gehad seg. Maar moedig van je dat je het toch nog eens kans wilt geven ergens anders. Ik hoop dat je een leuke plek vindt!
@ Ilsaaa, meestal vragen de meeste plaatsen toch een minimum leeftijd van 18 jaar of ouders. En de speciale Working Holiday visas voor Canada, Australië en Nieuw-Zeeland kun je pas aanvragen vanaf je 18de. Je kan misschien iets zoeken in NL, ervaring opdoen en als je wat ouder bent verder reizen? Of je kan een internship doen in de USA, daar heb je wel een organisatie voor nodig en dat kost dan ook weer wat... Hoe dan ook, geef je droom niet op, ik heb 15 jaar lang gewacht om mijn droom waar te maken, en ik geniet van elk moment. Had ik het maar eerder gedaan! Maar beter laat dan nooit

@ xLaura, ik raad Canada zeker aan

@ vaxie, wow, je tijd in Italië klinkt erg heftig. Maar wel een prachtige ervaring. Ik kan begrijpen dat je verschillende ervaringen wilt opdoen. Hopelijk vind je een leuke plek voor de zomer!
@ Love1992, klinkt alsof je een prachtige tijd hebt daar in DK!
@ SpikkelFire, succes met je zoektocht naar een baan!
Hier in Canada alles goed. Nog 2 weken en het seizoen zit erop... Kan het niet geloven, tijd is gevlogen hier! Ik kijk uit naar mijn volgend avontuur, maar ga het hier wel missen! Misschien kom ik wel terug volgend seizoen, tot mijn visa verloopt, wie weet. Al zou ik ook graag verschillende ervaringen opdoen, dus toch maar even rondkijken of ik niks anders vind. We zien wel