Mijn ouders waren vorige week in Boston. Ze hadden geluk, een mooi dik pak sneeuw van 40 cm, school dicht en dus een extra dag met de kleinkinderen in de sneeuw. Mijn broer was minder blij na 2 uur met de sneeuwblazer.......
Guinevere, sneeuw scheppen is helemaal zwaar!
Zo raar dat we hier dit jaar gewoon helemaal geen sneeuw hebben gehad, net of de winter nog moet beginnen. Al hoef ik niet zoveel sneeuw te hebben als wat er nu in de VS valt.
Lara_
Geplaatst: 14-02-14 02:01
Wow wat een wereld van verschil! Het is hier op dit moment 26 graden
Nagini
Geplaatst: 14-02-14 03:30
Jup, ze zijn geland (als een van de weinige vluchten). Wat een hel zeg.. Ik zal even een foto proberen te maken hoe het hier op het moment uitziet.
Kinderen zijn morgen vrij van school wat dus mijn planning in de soep gooit. Hopelijk is mijn hostdad vrij, dat zou betekenen dat ik de hele dag met mijn ouders heb.
(Haha ik kan gelijk een Nederlandse winkel beginnen want de helft van de koffer zat vol met nederlanse etenswaren )
Laatst bijgewerkt door Nagini op 14-02-14 03:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Nagini
Geplaatst: 14-02-14 03:36
En dit is na sneeuwschuiven van de schuivers en sneeuwscheppen e.d. vanuit de voordeur. Aangezien hier niemand winterbanden heeft had ik het verdomde lastig om mijn ouders heen en weer te rijden. (Van hotel naar huis - huis hotel). We wonen daarbij ook nog eens op echt flinke heuvels met een flinke stijlheidsgraad.. dus dat was even flink slippen en bobsleeën. Blij dat mijn vader naast me zat.
Guinevere
Geplaatst: 14-02-14 04:27
Fijn Nagini! Jullie hebben echt geluk gehad dan.
Ik dacht nog even snel naar de manege te gaan ... heenweg heeel langzaam gereden, maar het ging prima, alles was goed gegeploegd met alleen een klein laagje natte sneeuw op de weg. Begint het ineens weer flink te stormen terwijl ik daar ben. Helaas had ik dat pas te gaten toen ik de staldeur weer open deed dus dat was even schrikken. Het kwam zo hard naar beneden dat ik bijna niks kon zien; ik dacht zelfs dat ik mijn straat gemist had! En ook nog een eng moment toen ik op het kruispunt eindelijk groen licht kreeg, maar mijn autootje bijna niet het kruispunt op kwam ... ik was zo bang dat het licht op rood zou gaan terwijl ik halverwege was.
Heb niet zoveel foto's genomen en alleen met mijn mobiel, maar hier een indruk van onze winter
Omdat bokt een paardenforum is eerst even mijn meisje
Hertjes tijdens mijn looprondje
Witte bomen door een ijsstorm
Van dichtbij
De laatste zijn van vandaag:
Huis vanuit de achtertuin
Sneeuw scheppen op het "deck"
Even naar de manege geweest en er ligt alweer meer sneeuw.
Fitzroy
Geplaatst: 14-02-14 06:56
Jeetje, het houdt maar niet op bij jullie dit jaar. Wel prachtige foto's !
Ben blij dat we naar Zuid Florida gaan hoewel het daar nu ook weer wat frisser is door dat front. Nou ja, 23 graden vind ik ook best oké
Prachtige foto's, maar ben zoals Katja heel blij dat ik dit vanaf een computer zie
Yasmine
Geplaatst: 14-02-14 12:01
Guinevere, wat een mooi huis hebben jullie! Lijkt exact op ons huis in St. Louis.
Victory-Boy
Geplaatst: 14-02-14 17:17
WoW, wat een prachtige foto's! Wij hebben hier wel sneeuw gehad, maar niet zo veel en ik was het ook weer gauw zat. Van mij mag de zomer weer beginnen.
Nog geen klagen over Arkefly, Douraque. Ze zijn heel vaak langs geweest en ze waren super aardig. Nu nog het laatste stuk naar Miami.
Guinevere
Geplaatst: 15-02-14 06:30
Thanks! Vandaag weer 10cm erbij, plus ze hadden natuurlijk weer het pleintje geploegd waardoor er meer dan een halve meter knoertharde sneeuw (mix van oud & nieuw) voor de oprit en de auto lag ... dus weer twee uur aan het scheppen geweest. Auwie. Als het goed is krijgen we vanacht weer een nieuwe lading.
Grote berg van ijs/sneeuw mix ... waar is de oprit gebleven?
En weer opgeruimd! Het was wel een graad of 8, dus gelijk een 's zomers pakje uit de kast getrokken.
When life gives you lemons ... koudbloedje van een vriendin voor de slee gezet. Sneeuw was goed ingezakt dus voor haar paard een eitje, voor ons iets minder haha.
Ik wil de sneeuw wel jullie kant op sturen in ruil voor warmer weer.
Lara_
Geplaatst: 15-02-14 06:53
Wat een werk!! Je hebt gelijk een workout voor een week gehad.
Wow!! Dat is een dik pak sneeuw! Hebben jullie daar niet iets elektrisch voor, het is wel de VS he
Fitzroy
Geplaatst: 15-02-14 15:23
Pfff... Ik zie hier idd de berichten nu op TV. Wat een sneeuw ! En weer veel vertragingen en cancellations van vluchten. Hier in Miami prima weer, Guinevere Ga even lekker bij het zwembad zitten en dan shoppen !
Zal ik dan maar een foto laten zien van ons winterweer?????
Dit was gisterenmiddag.... Wij zijn gisteren getrouwd en we hebben echt heel mooi weer gehad
Grit
Geplaatst: 15-02-14 22:50
Mooie foto! En natuurlijk gefeliciteerd
Mijn broer heeft een jaar sneeuw geschept, jaar daarop hoorde hij echt bij de buurt met zijn sneeuwblazer . We maakten hem er eerst belachelijk mee, maar als ik zie wat voor pakken daar vallen, dan snap ik het wel
Dit was nog met de sneeuwschep
purny
Geplaatst: 15-02-14 23:13
Ik word echt jaloers van die foto's!
En natuurlijk gefeliciteerd Cubra!
Laatst bijgewerkt door purny op 15-02-14 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Nadir
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-14 23:15
Gefeliciteerd CubaLibre!!
Wat een sneeuw Grit... Dat is toch ook niet te doen met een sneeuwschep?!