Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:48

Corellaa schreef:
Wc's waren idd prima.

Alleen op het rennerskwartier bij de dixies zat de stront zo hoog :') kwam boven de bril uit... en er waren vlaggetjes ingestoken :') :')

Ik heb het echt super gehad weer !!! op een ongelukje in de cross na was het echt het mooiste jaar ooit !

Welke wagen hadden jullie of had je dat al verteld? Ik hen geen dixies gezien op het rennerskwartier. Wij stonden bijna tegen het badhuis aan dus dat was ideaal! :)

Corellaa

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:52

Dixies stonden achteraan op het terrein ! daar stonden wij :)

Ik heb niet met een wagen meegedaan maar met de bromfietsklasse.
Op zondag is daar een ongeluk gebeurd (2de of 3de heuvel na de start).. waardoor iedereen alle hens aan dek moest zetten om niet over de persoon op de grond of zijn brommer te rijden, daardoor reed een kerel vol in mij waardoor mijn been klem zat tussen mijn scooter en zijn brommer. gevallen natuurlijk :+ verder een mooi blauw been.

De kerel die gevallen was had zijn rug gebroken hoorde ik later, was erg heftig geweest, baan was ook afgesloten tijdens de brommerklasse.

Gelukkig met de grote wagens geen ongeluk gebeurd, vorig jaar had onze groep wel een ongeluk, was ook heftig..

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:01

Wat erg van diegene die zijn rug had gebroken! Ik had begrepen dat hij alleen zijn heup uit de kom had..

En wat een slecht, maar komisch idee, vlaggetjes in de poep. _/-\o_

Ik las trouwens op de vorige pagina ook nog iets over de Bazzookas, die heb ik ook gezien! Vond ze de op twee na leukste. :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:03

Heftig idd!

Heeft iemand ook nog wat van dat gevecht op de Bosch plaat of hoe dat ook heette gezien? Jemig!!! Dat ging hard. Wij zagen het eigenlijk te laat, maar ze kwamen uiteindelijk voor onze neus langs toen ze er uit gezet werden. Kwamer er ineens zo'n 30 blauwe hesjes langs gevlogen. En mennn, wat een bloed kwam er bij een van die kerels uit zijn neus!!!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:05

nee, we zaten wel bij de ambulance die er heen ging.
achteraf pas gehoord over de vechtpartij.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:08

niet gezien, wel veel van gehoord van de politie die dinsdag bij de balie kwam kletsen, grootste gedeelte zat nog een aantal dagen vast en bleek volk uit hurwenen ofzo, waren volgens de politie echt uit op ruzie.
Heb alleen zondag wat van de cross gezien en verder niemand zien vallen (gelukkig). corella, gaat t weer beter met je been ?

En had ik zaterdag de kans om WC experience en BZB te zien heb ik ze alwéér gemist. Vader van een vriendin moest draaien bij de 24uurs solexrace en daar kwamen die 2 bands ook, maar liet me afleiden door een té leuke jongen <3
toch maar eens kijken op YT hoe ze spelen dan.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:15

Hahaha leuke jongens, Altijd leuk !

Jaa met mn been gaat het weer prima, paardrijden is nog wat pijnlijk :+

Vorig jaar hadden we in onze groep gebroken handen, benen en een gescheurde nier... dus dit jaar kwamen we met mijn blauwe been er nog prima vanaf ;)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:18

haha jeetje gaat lekker bij jullie!

jaa die jongen bleek ook op rennerskwartier te hebben gestaan dus ff leuk praatje gemaakt

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:18

Haha, er is daar ook zó veel. Ik had er ook last van, al was ik niet afgeleid door jongens. :P Maar heb wel Di-rect en de Rainbowband gemist.

Die vechtpartij heb ik niets van meegekregen gelukkig, alleen het nieuwsbericht enigszins van mijn vriendje. Maar wat raar dat mensen vantevoren op vechten uit zijn, dat kan ik me zó niet voorstellen.. :=

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:25

Zulke mensen verpesten de boel echt..

Wij hadden het gister nog over de verschillende type mensen op zc tegenwoordig.

Iemand vond dat ''methall gedoe'' er niet bijpassen, ik zei dat zijn juist mensen waar je vaak geen last van hebt. Die staan in dr eigen weide, zijn vaak lekker relaxed en echte festival gangers, die zien het allemaal wel.

Ik heb ook groepen mensen gezien waarvan ik dacht wat doe je hier... als er een beetje bier op t shirtje komt gelijk agressief.. :n

Het zal altijd wel wat zijn, er zijn altijd mensen die het moeten verpesten

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:29

klopt de mensen die voor de methall komen zijn de mensen waar je echt geen last van hebt, dat zijn mensen onder elkaar en vermaken zich op hun manier. niemand die er last van heeft.

helaas zie je steeds vaker dat mensen van 'buitenaf' (weet t ff niet anders te noemen ) de ruzie zoekers zijn. Er zal ook heus 'eigen volk' zijn die zich misdraagt maar vaak hoor je wel dat het mensen zijn die niet bekend zijn met ZC. erg jammer want t is zo leuk. Merk ook dat de sfeer op de dansvloer dit jaar anders was dan andere jaren

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:31

Niet veroordelend bedoeld, kom zelf ook net op de ZC kijken, maar voor mijn gevoel waren het vooral dagjesmensen die de sfeer zouden verpesten en uit zijn op ruzie e.d... Natuurlijk geldt dat niet voor alle dagjesmensen, maar als er iets gebeurd, zijn zij er 9 van de 10 keer bij zag ik wel, en zo ook vanuit verhalen van eerdere jaren. Campinggasten hebben zo'n andere sfeer en instelling bij zich.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:32

klopt t zijn idd vaak de dagjes mensen, vind t ook zo raar dat je dan gaat denken, goh laten we is naar een festival gaan en daar flink schennis lopen schoppen, kan daar met de kop niet bij

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:32

Oooohhh die dansvloer.... Wat een verschrikking :=

Vorig jaar was het best een leuke tent. Nu heb ik daar echt veel trippende mensen gezien :+
En die acts .... :')
Afbeelding

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:34

je mag het gewoon Metal noemen hoor :P . Die mensen kunnen er misschien eng uit zien in hun zwarte kisten en met lang haar en vaak baard. Je mag van mij aannemen dat die echt geen vlieg kwaad doen. Ik kon op mijn blote voeten gerust door dat publiek heen lopen waarvang 90% op kisten staat (ze staan in keurige rijtjes dus dat is ook nog eens heel makkelijk om door te lopen) zonder bang te hoeven zijn voor mijn voeten.

Mijn nieuwe vriendengroep (zo'n 10 man) heb ik daar ontmoet, nee de Meltdown moet echt bij de Zwarte Cross blijven, we melten de hippies toch niet echt down :P

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:37

voornamelijk de mensen met de instelling "We zullen die boeren wel laten zien wat feesten is." maken zich vaak schuldig aan ruzie of mensen die denken dat het een lomp schuurfeest is.
metalgangers heb je vrij weinig ruzie mee, ze zien er ruig uit maar daar houd het meestal mee bij op. Heb met 2 woestelingen staan springen op een cover van K3muziek, lachen :D
daar loop ik ook rustig met mn stoffen schoentjes, had mijn kisten echt nodig bij het "normale" podium ;)
heb meer moeite met de dance/trance/hardstyle en het drugsgebruik wat daar soms bijzit.

Maar dat zijn ook de delen van de zwarte cross waar ik weinig kom, dit jaar veel de bayou, meltdown en de theaterweide :)

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 18:07

Die metalmensen zijn juist top! Ik heb zelf niet zo veel met metalmuziek, maar die mensen zijn vaak heel relaxed en vriendelijk is mijn ervaring. Die mengen zich ook heel leuk tussen de boeren als er op de metalweide niks meer te doen is en hossen mee op de nummer waar hun weer niet zo veel mee hebben.
Die dansvloer hoort in mijn ogen niet thuis op de ZC, daar komt denk ik het soort volk op af dat niet echt bij de boeren past.
Een zwarte crosser drinkt bier en rookt hoogstens een joint, als er andere soorten drugs aan te pas komen, wordt de sfeer anders is mijn ervaring.

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 18:09

Corellaa schreef:
Dixies stonden achteraan op het terrein ! daar stonden wij :)

Ik heb niet met een wagen meegedaan maar met de bromfietsklasse.
Op zondag is daar een ongeluk gebeurd (2de of 3de heuvel na de start).. waardoor iedereen alle hens aan dek moest zetten om niet over de persoon op de grond of zijn brommer te rijden, daardoor reed een kerel vol in mij waardoor mijn been klem zat tussen mijn scooter en zijn brommer. gevallen natuurlijk :+ verder een mooi blauw been.

De kerel die gevallen was had zijn rug gebroken hoorde ik later, was erg heftig geweest, baan was ook afgesloten tijdens de brommerklasse.

Gelukkig met de grote wagens geen ongeluk gebeurd, vorig jaar had onze groep wel een ongeluk, was ook heftig..

Oja dat kan ook natuurlijk haha.
Zondag is de enige dag dat ik niet bij de cross ben geweest omdat we na zaterdag zijn uitgevallen.

Gelukkig is het redelijk 'goed' afgelopen voor iedereen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 18:17

Ik vond de sfeer op de dansweide ook niet leuk, zag veel lui onder invloed, en ze werden snel chagrijnig als je tegen ze aan stootte.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:29

Ruzie heb ik via cis gehoord, toevallig sprak een aantal dagen meisje een vriend van haar neef was de gene die in de bak zat. Zij zei dat 1 ban de andere jongens zijn vriendin had geslagen waarop de vriendenkring er boven op dook.
Maar goed je hoort het natuurlijk maar van 1 kant

Ik vond de dansvloer wel leuk, trippende mensen Achja ik had er geen last van, de acts heb ik hard om moeten lachen, die waren er overigens vorig jaar ook al

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 20:41

ginouque schreef:
Ruzie heb ik via cis gehoord, toevallig sprak een aantal dagen meisje een vriend van haar neef was de gene die in de bak zat. Zij zei dat 1 ban de andere jongens zijn vriendin had geslagen waarop de vriendenkring er boven op dook.
Maar goed je hoort het natuurlijk maar van 1 kant

Ik vond de dansvloer wel leuk, trippende mensen Achja ik had er geen last van, de acts heb ik hard om moeten lachen, die waren er overigens vorig jaar ook al

Ja die dansvloer! Dat was me ook wat! Die lucht :x Werd al stoned toen je binnenkwam. Her en der zag je ook wat verdwijnen in de neusgaten. Heb mijn ogen uitgekeken _O-

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:47

ooh er was hier trouwens ook iets met parplu's dat tegen de ene werd gezegd mag niet en dat er later weer mensen liepen die wel een paraplu hadden. Hier ook even over gehad met de politie, deze gaf aan dat dit kwam door onderlinge miscommunicatie met de steward en beveiliging, In eerste instantie klopte het namelijk dat paraplu's niet mochten maar op de een of andere manier is er ergens iets misgegaan waardoor andere security het wel toelieten en er minder snel wat van zeiden

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:10

Ik ben niet op de dansvloer geweest, leek me vantevoren al niets.

Maar inderdaad, over het algemeen heb je weinig last van mensen die van metal houden.. Al vond ik The Meltdown eigenlijk meer rock, but still. :) Ik heb ook echt helemaal niets van alle problemen meegekregen, heb met de modder op allerlei plekken met m'n blote voetjes gelopen. Het enige "lastige" waren dronken mensen die dan een arm om je heen sloegen en je meetrokken ofzo, maar dat is het eigenlijk wel.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:36

Ik ben het eens met die sfeer bij de dansvloer. Maar missen kon ik de dansvloer niet, t is echt mijn soort muziek. Hoewel sommige dj's afschuwelijk waren met domme danseresjes ervoor. Heb ik ook niks mee. Meltdown ben ik dit jaar niet geweest, maar andere jaren wel. (Metalweide toen) vond het daar ook altijd gezellig.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 06:58

Als die muziek wel je smaak is, lijkt het me al helemaal balen als de sfeer zo is. ):

Heeft er trouwens ook iemand meegedaan aan de bejaardenbingo van Jägermeister? Ik vond het echt geniaal. :D